HsL - Swärd diss länk : Länk till http://www.speedyshare.com/242224660.htmlNYBÖRJARE! så klaga för fan inte,ge bra kretik, klarar av att höra vad jag kan förbättra,men inte att jag suger och allt! kommentera!Text : Intro : Alltså swärd, att du inte lägger nedalltså du är så jävla barnslig, så jävla tjock så JÄVLA ful, alltså lägg ned med rappen, sök in till tjockholmen.Jag är så jävla less på digalltså hit och dit får jag höra dina ordhit och dit får jag höra dina jävla slampigafitt helvetes jävla ord,Sök in till tjockholmen, jag är less på dig nuLyssna på det här i stället, lyssnaVers: När jag hör din musik fan vad jag garvardu är överviktig och man hör hur det dallrarDu flyter inte som du säger du rullarDu är lika rund som felix köttbullarSwärd you have a pussy in your facedet låter precis som du svalt en grapeta vara på dina låtar och släng dom i soptunnanän har du inte vunnit men du får inte missunnaJag hörde dina låtar och det lät skit jag ladda ned dom men tryckte på deleteen liten fjortis direkt från körfältet i en komedi är det du som är skämtetvem kan stoppa dig när du bara rullar framinom rappen är du bara en stor jävla skamen sak till du ligger i otakt denna låt blev en masslakt