Sadiiq - Början Shu !, här har ni en track som handlar om hur de gick för mej från början :)Länk till http://www.speedyshare.com/162189165.htmltexten e här vers1låt mej berätta hur d gick för mej i börjanspotta mina första ord, folket undrar va gör hanallting börja med en fattig msn micd lät fucked up men d va början av sadiiqde fanns vissa som va helt emot mejmusiken börja vissna inombords mejkan inte fatta, dem försöker trycka ner mejmen ja håller huvet högt o d klart ja står på benende va en dag, när ja gick in i båsetallt gick så bra, o d kändes som igår brede va då hoppet börja slå igenomo dem som skrattade åt mej, ännu idag ja ser dommen fuck that för ja brinner för melodino d klart musiken livar upp på sätt o vis en penna och ett papper o ett härligt beatdet e d som räcker för att o liva upp mitt liv ref för du kan se mej, när ja skiter i folkför du kan se mej, när ja skriver o såntför du kan se mej, när ja håller i min mikrofonvem e han, vem e jag, jag e någon någon som kör sitt eget racesom skiter i om vad folket tycker om migja bara kör på, o ja gör mittja klara mej själv, ja behöver ingen åsiktvers2ja gjorde min grej, sket i vad folk safortsatte på o göra de som gjorde min dagvet du vad, musiken blev mitt val pennan på gång o de som fans va gatusmartför du kan se mej när ja sitter i "mörkret"skriver texter o hoppas på att folket dem "hör mej"sprida min musik, min lyrik men världen står stillmedans andra bara spotta samma shit,"så ja" bara kör mitt, skiter i andrasena nätter, o ja fortsätter vandrain i mina tankar, ja letar efter meningarleta efter rim , du fatta va ja mena vao efter ett tag så ja har letat runttummen upp på allt som ja har gjort min brorförx7 För du kan se mej !ref