FÖRST ! :D Aja detta var fett ! ängla diggar jag mest i denna låt !
http://soundcloud.com/forsbergmusik
reffen e fet, brushäään la det snäppet över linneanord men dock så älskar ja henne mer<3, men de va helt klart en bra låt :) Linneanord<333333 BRUSHÄÄÄN <3333
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
men dö snorungar :)
music is something u do, style is something u've got!
Hahahahahha
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Fan va du utvecklats Geff! Rätt impad asså!
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Lunkan_ P17 - tack för kommentaren, kul att du tycker det går ått rätt håll! - Tänkte att jag postar texten.Sandra öppna dina ögon.. ..så kanske du ser att du lever i misär utan att kunna tänka klart ..till dig som lever utan hopp JonisÖppna era ögon så kanske ni ser att ni lever i misär utan att tänka på de för ni klättrar ner, närmare skiten att inse det, är den värsta biten. Änglaliköppnar mina ögon för att kunna få se mitt eget liv sett ur ett perspektiv från min tv men har alltid samma känsla varje morgon när jag vaknar upp är alltid lika trött att kämpa för livet när man har det tungt för jag vill ha det livet som dom flesta har.. en fru fint hus med vitt staket och massa barn men jag har aldrig kämpat för nått och aldrig pluggat i skolan knuffat undan min tro fast jag står på mina kän och ber! snälla snälla, kan du säga geoffrey det blir bra så ska jag hålla huvet högt och bara vänta på den dagen jag tar tag i mina saker och kan stå på två ben så ska jag små lè åt er som sa du kommer aldrig bli nått och kanske det är sant men jag är fortfarande någon och jag är äkta in i själen nått ni aldrig kommer nå.. å du kanske inte inser för dagen kanske imorgon? och tills vi hörs igen så ber jag öppna era ögon! miss nord får posta sin vers om hon vill.
Yee, helt okej låt. låter soft. Linnea har utväcklats, brau, Änglalik: diggade din täxt. Reffen var väl snäppet över ''okej'' :D
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
bra jobbat låter nice av alla :)
soft! skön röst på snubben i första versen, reffen var sådär.. kunde varit bättre.. linneanord la det soft! :) PZ
peramaki P18 - thx maynebinuz P18 - snubben i första versen heter Änglalik haha, tack för kommentaren!
Reffen var snäppet bättre en verserna Änglalik la helt okejj, diggade hans vers mer än brudens! Pz.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Slackerlife P19 - tack för kommentar!
introt inget att ha på mackan, men däremot reff, vers 1 och 2, dok så sken änglalik mest! / Cricko
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CrickoTheOne P18 - tack tack
alla gjorde bra ifrån sig, , men det är något som stör mig sjukt mycket med hela låten vene vad, HEHEHEHEHE keep it up PZ !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-02-04 12:22
11 - Om du blir bannad ska du inte: 1. Registrera ett nytt användarnamn, du kommer bara bli bannad och sumpa dina chanser att få komma tillbaka. 2. Låna din polares konto för att vara inne på whoa i och med att det bara kommer få din polare bannad också. 3. Be folk lägga upp grejer åt dig i forumen. ... geff, vad tycker admin om din omreg?
ni båda la det tight, men själv hade jag rappat mycket snabbare på de beatet ;D PS. Änglalik fan vad du utvecklas för varje låt du gör ! DS.
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Lätt de fetaste jag hört av dig, Bra jobbat! Reffen passa bra.
http://myspace.com/etownbeats
Moderator
2009-02-04 15:40
Riktigt tight låt ändå! Sandras intro var väl det jag inte gillade, hennes andra reffbitar var dock jävligt mysiga :)Jonis tyckte jag var grym på hans snuttar, sjukt skön röst och nice text där, tvärskönt.Änglalik , slutar aldrig att imponera på mig? Inte följt dig överdrivet länge men du bara blir bättre och bättre för varje låt! Kände igen mig lite i texten då och då och kändes som du tänkt till lite när du skrev den. Bra flow och röstläge, bästa du gjort än så länge! :) Får lite RMK känsla av dig i korta sekvenser men du gör din egen grej riktigt bra.Linnea gjorde det mycket bättre än senaste låten jag hörde, påminner dock mycket om dom andra tjejerna här på whoa. Texten är bra, flowet sitter och så, kändes som känslan kanske rann lite till det överdrivna håller men jättebra från ditt håll iallafall! Aja lite snabb kritik, jag diggar låten till 100 iallafall, fortsätt droppa så man har nått att lyssna på! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
thx, kul att några gillade min reff : )
www.myspace.com/jonis016
okej nu ska jag ge kritik för jag är mobbad och sittar hemma en onsdagskväll när jag är ledig imorgon :)Sandra , det där i bakrunden "huuheeh" eller hur jag ska skriva det, lät inget bra i mina öron, det skärde sig lite grann! Jonis , reffen la du faktist nice, det var soft sång/rap är nice! Änglalik , versen är skit soft, flowet sitter och det diggar jag! flowet är likom lugnt och inte flippat och det är bra när det är en "känslig" låt. proppps!Linnea , det låter okej faktist, fast när du drar ut orden på slutet låter det inte så bra, det låter så "draget", men det är inte hela tiden alltså, den blir lite pipig efter ett tag, tänk på röstläget så att det sitter nice! och btw, vad snackar du om att jag har fått fett med luft? :S det har jag inte fått ett dugg. och mixningen är chiiiiiiiiiiill, propps!
Jonis la det fett, faktist - gillar inte sångfågelberg, men det var nice! Änglalik la det nice också. Lite för seg rap för dig, kanske. Linneanord la det ganska bra, sköna flytförändringar ibland. Sandra la det rätt bra också, men bakgrundsgrejset var sådär. Skön låt, men inte min smak!
Okke_016 P20 - soft! tack fanramuz - fan vad kul att du diggar!, och fuck RMK im the only Änglalik ;)A-M-C F18 - typ det första som du diggat med mig men det är kul att höra tack!Tomten- - chea, tack för comment!