HsL- onda fotspår Länk till http://www.speedyshare.com/495146486.html nu lägger jag upp mina nyaste låt,men jag vet att det låter konstigt på vissa ställen, så anmärk det inte!!Jag är ny inom det här också..Text: Det är dags för mig att tassa på tå//för var jag än går så ramlar mina hårstrån//alla mina DNA finns överallt//jag börjar bli så tokig, behöver snart en anstalt// jag tittar upp mot himlen och ber till gud//ber honom skicka ned stegen och inte säga ett ljud//jag känner mig som ett misshandlat djur//jag bara går runt i cirklar och kollar på mitt klockur//jag känner mig så rutten och behöver ett spa//inte fan skulle det falla mig in och tro på Allah//tungt liv det kanske många som har//sviken av så många men endå står jag kvar//Jag har försökt att förklara hur jag känner//men det är inte lika lätt nu när mitt hjärta bränner//alldeles för många minnen har jag i mitt liv//jag börjar bli så tokig så jag tar upp min fickkniv// går fram och tillbaka på psykets lilla hus//bara för att jag ska få prata ut som ett brinnande ljus//jag kommer snart hamna upphäng i ett korsfäste//det kanske är som alla säger att det är det bäste// tusen tankar och allt är på samma gång//jag får så ont i magen så jag ser ut som en ballong//jag vill flytta här ifrån och skaffa mig ett liv//men det är inte lätt jag måste skaffa mig ett arkiv//Jag orkar inte längre ta vara på mitt eget liv//käftar du i mot mig kan jag bli ganska aggressiv//slagen gul och blå sedan är det du som ligger på en bår//du borde gå en karatekurs för en junior//RECENSERA