I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Poeteek - Corrupted Soul

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-04 17:30

Poeteek - Corrupted Soul

Länk till http://www.myspace.com/eeksweden

Hade en del på hjärtat, satte mig och skrev om hela min situation so to speak...

fortsätt hata! =)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-04 18:03
Låter phett, män. Lite knas på mixningen, dock.
Och jag tror att du skulle behöva lägga lite dubbs på, låter liksom svagt - både beroende på tunn mixning och dubbs. Refrängen var lite tråkig, lovar att du skulle kunna lägga den bättre. Eller om du kirrar någon som kan sjunga den.

Uppish!
Ja, jag är en vitlök.

2009-02-04 18:13
thanks man =) du känner ju till mina mixningsförmågor haha ;)
aye, ska tänka på det nästa gång!
one!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-05 22:07
Tråd rensad.

Håll inläggen relevanta.

/Mod
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2009-02-05 23:52
gillar texten som fan, hur du har strukturerat upp och så. flyter på fint gör du också, en sak störde mig bara. i början så flippar du till deliveryn lite väl känns de som, det är bra med inlevelse och det har du tycker jag men de känns som du tar i så ögonen trillar ur nästan. overall: nice track, behöver trixas och mixas lite innan den låter som jag vill höra en poet-eek låt, men helt klart skön.
Check it.
Catch a vision, Spread the vibe.

2009-02-05 23:54
skulle hellre höra en delivery åt de hållet som du spottar "from the eve to the mornin" på. visst det är två helt olika typer av tracks, men du låter mycket stabilare och säkrare på den tracken. tycker jag.
Check it.
Catch a vision, Spread the vibe.

2009-02-06 00:11
Alltid lika kul att ta emot kritik från dig Phono, hjälper mig att utvecklas på riktigt!
Jag förstår exakt vad du menar och ska jobba på detta till nästa gång. =)
Btw, när va de du hade lite ledigtid för att kicka våran masterpiece?
One