I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sellish - Test Session

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-04 17:54

Sellish - Test Session

Shoo

Här e en låt jag bara skulle testa om det funka att spela in med data mick

Säg vad ni tycker om jag kan det eller inte!

Speedy

Znappen

Myspace

Peace

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-02-04 17:57
sagt det jag tyckte till dig på msn................
Blunted in stockholm

2009-02-04 17:59
Jupp!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-02-04 18:55
lär dig mixa, och höj capellan- i mina öron åtminstone så verkade den vara alltför låg.
sen tycker jag du kom in på beatet lite plötsligt och fortgick det hela med ett opassande flow. har inte hört annat av dig men får känslan av att du skulle kunna prestera mycket bättre.

sen var det ju knasigt av dig att spara beaten som spelades när din vers var slut
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-02-05 09:51
Det här hade absolut ingen mixning eller nånting det här var bara en grej jag skulle testa om det funkade att spela in på en data mick!

Checka gärna in mina andra låtar dem har mixning och det och dem e mycket bättre en den här!!

whttp://ww.znapmusic.com/sellish

2009-02-05 13:33
Battlerappare

2009-02-05 14:18
jag tyckte de va förlågt , har testat på datamick ja me men då måsta man kunna mixa ordentligt de blir endå inte jättefin kvallite men de är vell lite underground de m,e ,pz!
JoaquinRoyale

2009-02-05 15:04
Jaha okej, men jag ska nog inte fortsätta med data mick spelar hellre in hos Dixvi