Hank (med Änglalik) - Framtiden stoppar oss
Holla Ny låt från min själ och Änglalik Jag står för min text och verser, Erikb har hjälpt mig med mixern. Änglalik står för sitt och sin mixhttp://www.speedyshare.com/722405995.html Aiia lyssna och njut (Inlägget ändrat av DoktorDöd 2009-02-08 08:43:22)
bättre vara ökänd än okänd
jag står för reffrängen dårå, var snälla första gången jag försökt att sjunga typ!..
lyssnade inte noga på texten men helheten lät hyffsad. vers nummer två lät du säkrare och skönare. reffen kan jag inte klaga på. kanske lite på mixen på den isåfall. / db,
www.myspace.com/danielbylund
denna diggades inte lika mkt som alla andra , men jag älskar dig endå änglalik <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
verserna från hank, refräng av mig!
kom igen nu whoa, inte ofta jag sjunger så ge mig lite kritik på sången fan! ska jag fortsätta, eller ska jag hålla mig till rappen? upp!
kom igen nu fan
Jag vet inte, första versen är inte alls skön med det där som ska Echo i bakgrunden. Och sången i reffen veta jag vet inte heller. kanske inte bästa men. Och i andra versen låter det som att din röst skiftar, typ att du byter röst typ :S 3/10
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
tack tack för kommentaren som sagt första gången jag sjunger på ett track, vill ha utförlig kritik hur jag utveckla min sång!
Nice låt =) bra text bra flow:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker verserna är soft, du har soft flow. låter lite stressigt på vissa ställen reff: det låter bra, men man hör att du inte är en sångare, o inte kan ta sånna där riktiga sköna toner än!. men varför ska du sluta? klart du ska fortsätta o testa dig fram. kör på. vem vet du kan ju bli världens sång fågel. keep it up låten är bra. men tror inte de är nått jag kmr fortsätta höra på dock.. pz
http://www.znapmusic.com/myntah/
munter - här har vi en kille som kan skriva en riktigt kommentar, tack så mycket! någon som har något riktigt tips för att utveckla min sång?
jodå helt ok! Ängeln man hör att du e rätt ny inom sången;). Bara fortsätta träna på de så blir de najs! Låter helt ok just nu!
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
utförlig kritik, jag vet inte om det är så lätt att ge på sång. Klart det kanske är lätt å så men jag har ingen aning om hur jag ska göra. men träna så blir det nog bra :)
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
aiit aiit, tack alla för kommentarer iaf! i will keep on singin, och försöka utveckla min sång :)
sången är skön men skulle kunna vara bättre! vet inte vad man ska säga du borde dra ut lite mer på orden, och få de o låta softare och inte så vasst men jag klagar inte! tycker det låter bra ändå! puss ängaflök
music is something u do, style is something u've got!
tack linnea ska tänka på det! tack för kritiken hjärtat
tack gubbs och flicor. Linnea, vill ha nått ord från dig också babe. hehe
flowet var soft men lite ostabilt på vissa ställen men dock fin text, keep it up!
music is something u do, style is something u've got!
Du låter mkt mer självsäker nuu än för några låtar sedan så man märker utvecklingen tobbe! dock lite ställen du rör ihop de lite men de känns som du håller på att komma ifrån det mer och mer! bra låt mannen jobba på! änglalik du ska öva på lite mer med sången så kan du nog bli tightare där
www.myspace.com/naturmusic
låter nice määäyns, låter lite ansträngt bara, det kanske beror på att ni inte är 100% säkra på texten vet itne :P sen borde ni tabort onödigt ljud som tex det i slutet:P emnde t lät nice mannar! :)
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Linnea nord:t ack för ärligt kritik Natur: tAck så mkt bror Fillet: Tack, förstår va du menar peace
mycket bra. du blir bättre. skönt flow. Doc lite flowmissar ibland men det kommer med tiden. fortsätt bara. skön mixning och skön reff. keep it up. pZ
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
Diggade sådär :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack Jommpish och den andra
var väl ok men den låter över deppig, som om hon dött lr nåt
en än gång tack alla