ref. jag kan bevisa det, jag är framgångsrik man jag jobbar varken svart, eller lever på min rapp dansar mig fram genom dagen, sovande som vaken jag överlever skiten, precis som karlsson på taketversen jag har aldrig varit han, som har nöjt mig med nåt men nu börjar jag uppskatta alla gåvorna jag fått har lidit för min längd, jag är motsatsen till lång och när brosan flytta ut, så vart det motsatsen till trångt kändes som, värdens mest tomma, familj hade skapats men uppskatta dom du har, vid sidan av att du saknar jag dansar mina steg, med hjälp mina ben jag trampar felsteg, och jag kan reparera det uppskatta det du har, och egenskaperna du bär på dig själv, dina vänner, om något år kanske det är så att, allt e helt annorlunda lagt kanske är du en affärsman, eller pundare på chack huvudsaken det är den, att du följer ditt inre om du görde tvärt emot, kommer du ångra dig med tiden kanske första (första) av gånger (gånger) som jag erkänner att glädje faktiskt övervinner sorgerref. jag kan bevisa det, jag är framgångsrik man jag jobbar varken svart, eller lever på min rapp dansar mig fram genom dagen, sovande som vaken jag överlever skiten, precis som karlsson på taket