Text. Showcase: vi glider in med sne keps för stora brallor och lér snett ah, hoppas på mer folk, så poppar vi CK kommer nån och keffar så brottar vi ner dem för jag lever för att dricka min öl så bokstavligt talat ni kommer att få bevittna min död che-chea sätter på en glad blond i astrånga badshorts hela natten lång i samma takt som min basgång så det är klart å, att man är fyllekåt så jag kör min nyckel i ett cykel lås så det är klart att man blandar groggen o du får gå härifrån med en spark på snoppen Refräng alla vet att Stefans snopp i rompan den svider så alla vänder ryggen till och klonkar sin cider och Jockes snopp är storre än allas så alla borde fatta att deras mamma blir skallad på pannan Entertainment: Det är O.A som glider in vårat tidsfördriv är att dricka pils och det är lika chill som en sommardag och om ni tycker det är fel så ska jag hoppa av så den ända anledningen till att vara ledsen är för att det är måndag snart, och då somnar jag, ah snart åtta bars, utan nåt sagt så jag borde greppa glaset och supa mig knall så huka dig fram och bara sug på min napp så ska vi se om tomten kommer med nån julklapp jag betalar mitt dricka för mitt studiebidrag så man kan väl säga att jag super mig smart och jag slutar ju snart, det är packat o klart raka vägen till partyt för att halsa mitt glas
Dra åt helvete!