I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

TjippY - Vadfanihelvete [Smakprov från EP]

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-10 19:59

TjippY - Vadfanihelvete [Smakprov från EP]

Jupp, jag håller på med min EP "Hjärndöda tracks" och denna låt som blev klar idag lägger jag upp som ett litet smakprov. Alla låtar i EP'n är av samma typ som denna, korkade med flit och allmänt skumma.
Hoppas det gillas ;)

Länk till http://www.speedyshare.com/581158851.html

Beat: Freebeat av DJ Leon.
Text, rapp: TjippY
Mix: Hundsim

Kan lägga upp text om ni vill det.

Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2009-02-10 20:01
varför allat hostningnar..??? tänka på ditt utal och du e shiii dekan så tänk på dina snabba ord gör det inte.. annars lung peace
kiing whit thaa bliing

2009-02-10 20:03
och för mkt min kuk e större än din och familj skämt.. passar shi
kiing whit thaa bliing
Rappare

2009-02-10 20:03
bara jag som inte fattade ett ända ord av vad Lilla_H sa?

2009-02-10 20:04
Hahahahaha, jag tänkte just samma sak, Änglalik xD Men men, 3 kommentarer på några minuter måste man ju ändå bli glad över! ;)

2009-02-10 20:09
haha kul, okej ska jag skriva ordentligt? Okej. jag tycker att du använder för mycket skämt om familjer, passar inte in på ett EP. Och på en bar så lägger du allt bra men då och då sa du vissa ord för snabbt. och det blir konstigt när man gör det i mitten av barsen.
kiing whit thaa bliing
Rappare

, 3 kommentarer på några minuter måste man ju ändå bli glad över! ;)

hahahahhaha

låten: var soft men är det ditt ljud, eller bara mixningen som är helt fucked?
iaf ditt flow är soft texten är helt sjuk på ett bra sätt.

keep on!

Fattar inte ett skit av vad Lillen ville säga dig.

Känner igen beatet, men vartifrån då? :S Ditt flow börjar bli tight, du börjar få tunga rim också. Men vafan är det med mixen? För det första så brusar det så jävla mycket att man tror att du kör med en datamick. Och mixen låter som om du spelar in i ett rum helt utan möbler/Tavlor/isolering

BTW: Har själv dragit en nästan identisk rad med "Varför ska jag vara avundsjuk på dig när till och med min flickvän har större kuk än dig" Tror till och med att man rad var EXAKT likadan.
Dra åt helvete!

2009-02-10 20:14
Nått måste vara fel, kan ni inte höra hans flowmissar ?? han lägger det konstig på barsen! lyssna så fattar ni?
kiing whit thaa bliing

2009-02-10 20:33
Änglalik
I egenskap av att vara en Hundsim så beskyller jag hans mic för ljudet :D Iförsig kan jag inte mixa heller, men det är ju ultimate combo

Entertainment
Jag körde emolåt på detta beat, Lägesrapport-nånting, jag kanske har skickat den?

TjippY
Det går framåt wifan, tycker bara du skulle sänkt capellan lite. Jag börjar bli irriterad av att du börjar komma ikapp mig lyricismmässigt, men tills vidare nöjer jag mig med att vara den bästa Hundsim av oss två! Heja heja!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-02-11 13:54
Ljudet skyller jag fan Hundsim på, dock låter det nog bättre nu än vad det skulle gjort om jag mixade. ^^'

Tack så mycket för alla kommentarer, det välkomnas verkligen. :)

2009-02-11 16:49
asså jag fattar vad lilla H menar , asså det låter lite fucked up , men vad fan det är väl en smaksak , men en del va fucked och jag fattar dock inte meningen med texten ?
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2009-02-14 15:49
PinteR: Meningen med texten? Att den är helt meningslös! ;D Hela den kommande EP'n har liknande tema, och jag skyller på att jag behöver vara lite cp till och från.

Mer kommentarer people?

2009-02-14 21:26
Kom igen nu! ._.