DNA - Minnen (Nero, Almin, Ari) Ny låt ute nu grabbar med rap gruppen DNA som består av Drk Nero Ari & Almin.http://www.znapmusic.com/neroSpeedySpeedyVers 1 Nero&AlminReff AriVers 2 Nero&AlminTextenVers 1(nero)Lyssna bror kan du ta mig tillbaka //Till den där tiden som jag saknar //kommer ihåg när det inte var problem //Man ville växa upp nu vill man inte mer //tiderna när vi bruka spela fotboll //solen gick ner det spela ingen roll //vi tagga till stubinen tre cola för en tia //nu e det fuckt up bror vi byter sida //(almin)Bror tiden den bara går o går //Tänker tillbaka d kändes som igår //När vi sprang runt o lekte på min gård //Allt va ju tungt mannen vilka år //när vi tagga till verona dags för en pizza //ingen hade stress för den blåvita brickan //Broshan vi ville alltid bli äldre // (fuck it)Inte visste jag att man skulle må sämre //Vers2(nero)Förut ingen brydde sig om vad nån tyckte //men nu hänger allt på ett bra rykte //tiden den går inte bak den går fram //tänker på alla drömmar som försvan //kom igen broshan ta mig tillbaks //innan man hamna i allt jävla knas //ledarna dom tar en fet paus //fucking systemet har ju blivit helt kaos //(almin)d e mycket press stress nuför tiden //Vrider mitt huvud ser tillbaks det svider //Alla mina minnen som jag nu skriver //Om den där tiden som jag nu saknar //Lever i drömmen o jag vill inte vakna //Men livet går vidare på en lång gata //kom ihåg bror att välja rätt stig //Innan du fattat att du valt fel liv //(nero & almin)(Alla våra minnen, med tiden försvinner //(alla våra år, samma plats står vi på //(snälla gud, kan du höra mina böner //(sträk ut en hand o hjälp dina söner //Reff (ari)Ååh jag börjar tänka tillbaka //inser snabbt att det är nått jag saknar //snälla broder kan du ta mig dit //bort från stress å press o allt skit //Ååh kan inte tiden bara stanna mer //tar mig upp på fötter o ramlar ner //snälla broder kan du ta mig härifrån //bort från framtidens ensamma spår //