I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min första diss :)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-13 16:42

Min första diss :)

Shoo!
Jag spelade in min första diss igår och skulle vilja ha lite konstruktiv kritik :)
Ni kanske hatar men vi hade skoj som fan i alla fall!
Inte den seriösaste dissen som finns, och puffskyddet försvann av nån anledning så vi flummade ganska mycket och sparade en massa skratt :)

Here you go!
Felix Kihlstedt - Diss Till Mio

KRITIK!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-13 17:28
okej. min första diss va 20x sämre kan jag lova för de va inte mycket jag fattade
om rap då när jag gjorde den .. den va pinsam..

men du:

utan ett puffskydd kan du ju glömma allt med att få de att låta bra :P
och de låter som att du har spelat in med ett headset.
sen rappar du "gör inte en diss TILL"
lägger mer ton på TILL än "gör inte en diss"

men puffskydd och inte rappa för nära micken sen träna på att flyta:P

lägg micken på hyllan förfan xD

haha ne men keep it up. alla lär sig. fast ett tips är ju att be några
polare ge kritik istället för folk här på whoa.
Du får bara massa skit om du gör något dåligt här.

Producerat material till minst högsta nivå
Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt

2009-02-13 17:31
Har inte lyssnat men vad menar du Zillo att han ska fråga sina vänner istället? Kompispropps är aldrig bra, oftast är vänner för snälla när dom ger "kritik", om han ska få ordentlig kritik så är det från människor han inte känner eller bryr sig om han tar illa upp.

Tror inte folk säger för skojjsskull att han suger om han verkligen gör det. Men vänner säger där emot att han äger på grund av medlidande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-13 18:16
Zillio & Jeffi Okej :)
Mina kompisar tyckte den var bra och därför tänkte jag fråga folk på whoa.
Puffskydd kommer och jag ska göra bättre och seriösare nästa låt, det lovar jag! :)
Vi använde mikrofon och inte headset till er som undrar...

Peace & Upp ;)

2009-02-13 18:18
Fan vad skönt med västeråsare! Västerås is the shiit
 http://www.myspace.com/wiseenmusic

2009-02-13 18:19
Wiseen Är inte från v-ås men känner en massa sköna personer där :)

2009-02-13 18:26
Ursäkta men hur i helvete vet du hur hans snopp ser ut?! :s
Käft

2009-02-13 18:32
mikemikemike Det kallas ironi :)

Ge mig lite kritik på låten nu istället för att haka upp er på småsaker!

2009-02-13 19:43
ni var ju "bra"
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-02-13 19:46
JungSb Jag tar inte åt mig sålänge kritiken inte är konstruktiv...

2009-02-13 21:27
Du sög faktiskt, men är det din första låt överhuvetaget?
Du borde träna på allt, skaffa bättre mic + puffskydd!
Hejs!
Henkish a.K.a ProNooB.

2009-02-13 21:38
Henkish Tråkigt att höra att du inte gillade det.
Ja, det är min första låt, men mer kommer :)
Moderator

2009-02-13 22:20
Haha så har ni lagt upp den på youtube.

Jaja , gjorde också min första låt som diss och det var sjukt kul och den blev hyfsad, sen tog min karriär slut men skitsamma. Du hade helt okej flow tycker jag ändå, låter lite töntigt när du betonar sista ordet i varje mening såpass mycket som du gör bara. Texten sög men bara träna på, och kvaliten var väl inget vidare.

Förlåt om det lät negativt men det var ändå en bra låt, tycker lätt du är jämnbördig med vissa hypade snorungar här ändå om man jämför flowet, träna på bara! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-02-13 22:25
ramuz Det kommer, det kommer
Bästa konstruktiva kritiken hittils :)

Tack som fan, det behövs! :)

Peace

2009-02-14 00:31
Upp!

2009-02-14 02:39
jag skulle inte bli rädd för en kille på en ponny ?

2009-02-14 07:08
Tjenare,

TBH ! inte illa alls , jag gillar det faktist, fast utan Puffskydd . Du drog några roliga rim som

"man ser på din kropp , att du är en allätare , man ser på din snopp att du är en säng"mätare" eller ätare, hör inte ;D men den satt fint iaf , fortsätt :) skulle vilja kunna lägga det som dig med .. är ny med rapp ja med, men har inte flowet nog..

2009-02-14 13:16
tobbskii Du behöver inte bli rädd :)

Syntexxor Soft att du gillar det, och jag säger sängvätare :)

Uppelidupp!

2009-02-14 13:22
haha rolig diss faktiskt, hörs att ni haft kul när ni spelat in den sånt gillar jag. det ska va kul.

Mycket går att träna på men annars var det bra.

Keep it up!
Musik är bra om man dunkar den lika högt som kungafamiljens tak....

2009-02-14 13:28
GoSkateboarding Tack för kritiken :)

Upp!