I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - Kan Inte Gö' De' (Från kommande EP'n)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-14 20:16

Hundsim - Kan Inte Gö' De' (Från kommande EP'n)

Hundsim - Kan Inte Gö' De'.mp3

Idag var en dag då jag skulle gjort läxor, alltså sket jag i det och gjorde låtar istället. Den här skulle egentligen spelats in för ca. en månad sen men projektfilen hängde sig hela jävla tiden så det sket sig, men Hundsim kirrade biffen... En månad senare, nåväl!

Introt, reffen och outrot är gjort tillsammans med min producent och vapenbroder iDunno, en härlig man. Låten är inspirerad av hans lärare John Willis, som så ofta yttrar citat som titeln bär. En härlig karl han med! VI KAN INTE GÖ' DE'

Lägg märke till mitt brölande av "p-pr-pr-prata till micen, pr-pr-pr-p-prata till micen" i slutet var gjort naturligt och inte choppmixat. Jag har skillz!
Låten ska vara med på min kommande EP Unikum, den kan ni hålla utkik efter i framtiden- och andra mp3'or som kommer droppas sporadiskt på whoa av mig!

Hundsim - Kan Inte Gö' De'.mp3

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-02-14 20:17
Som jag skrev @ msn : SJUKT NAJS
eller nå sånt :)

den är SJUKT NAJS
.tagga till hundsim!, fortsätt droppa dina låtar man <3
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-02-14 20:18
Jaru. Mysigt beat, härliga verser, men refrängen är ärligt talat jävligt dålig. Det är bra med ekon och liknande i refränger så att det liksom markerar att det är en refräng, men på denna blev det för mycket och för rörigt.
Dock älskade jag hur du sa "Kan inte gö' de'". Där skratta man gott :)
Fortsätt droppa, pöss påreh!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Rappare

2009-02-14 20:21
Nejdu Hundsim, beatet var inget i min smak.
så låten blir inget jag diggade, även om du flyter okejj.
Reffen låter lite grötig med det där ekot oxå :)
Men ahja kuk valentine day låten var bättre :P
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-02-14 20:22
Played beat men du gör det så bra ändå!!

Asso jag älskar verkligen din röst så jävla skön och flow och allt!!

Så najs låt också!!

I want to see more from you Hundsim!!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Rappare

2009-02-14 20:33
guuuud doggie

haha bilen beaetet :) Hahah skön reff
Flowet sittre riktigt :) fan vilken bra idé :) hälsa Ln

2009-02-14 22:51
JungSb & Slackerlife & limp
Tack schå mycket för kommentarerna pojkar :D

Andra-Sidan
Jag vet, den var rörig med flit :D Dock borde jag nog sänkt volymen på Mattes "kan int' gö' de'" i reffen så man iaf kunde urskilja vad som sades, men det går ju att fixa till EP-släppet!
I said it Willis-style!

Sellish
Klart du ska få se mer, det är det man har webcam till ;D HÄHÄ. Nämen, håll utkik efter kommande snusk :D

2009-02-14 23:16
Hahaha, sjuka jävel som spelar in på det här beatet!

Måste bara säga såhär, du har verkligen unikt flow, inte hört någon flowa på ditt sätt förut (dEt Är PoSiTivT:pPpPPPp)

fast gillade inte reffen alls, verserna var helt ok.. men inte så mkt mer.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-02-14 23:32
Sa vi collab?
Gillade denna mycket. Du valde mördarbeatet, och bara det var ett klockrent drag.
Du lägger det jätteskönt med trioler hit och dit, vilket tyder på att du är bra mer avancerad än de flesta på whoa.
Rimmässigt är du himla bra alltså.
Textmässigt är du sjukt himla bra alltså och jag fick mig ett par skratt emellanåt.

Detta gillades!

Fred /Tretton
Rappat skitlänge.

2009-02-15 01:35
OBS - NY LÄNK
Bandbredden på länken i startinlägget är så gott som slut. Så här har ni en länk ni kan pröva ifall den första hunnit skita sig

niickees
Det här beatet är mördande! Särskilt jag som får nostalgitrippar till filmen låten/beaten gjordes för, aah, those were the days.
Det med unikt flow är jag stolt över att vissa säger mig ha, men inte håller jag, men tack faaen :D

trEtton
En dag ska du förklara för mig vad trioler är! Tack som fan farbror Tretton :) Puss på!

2009-02-15 18:23

Coolt, jag kom just på att jag kan använda såna här audio-grejer! Kommentera duktigt vafalls, den här låten är schön!

2009-02-15 20:45
Galet skönt beat! Älska beatet.

Låten är soft som fan, reffen var väl sådär... men annars fett! :)
bla.

2009-02-16 17:23
Texten är övergrym, älskar det när det kommer "JAG KAN INTE GÖ DE!" Hahahahahaha! Beatet är MURDER, har älskat beatet ända sen jag fick tag på det...- 2006. Refrängen tycker jag inte om, för mycket ljud för min hjärnkapacitet!

Jävligt snygg i överlag, men ändå kan du inte gö' de'. Hahaha! Älsk' dig pojk'n min.
Dra åt helvete!

2009-02-16 18:35
hedde
Tack för kommentar :)

Entertainment
Livet i 8 Bitar är mord fifan! Jag har ingen aning om vad du menar? :( Tack till enter som langade beatN till Fuck You På Alla Hjärtans Dag½!!11

2009-02-16 19:32
Den var soft låt skönt flow ! :)
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet

2009-02-17 16:25
troligtvis det bästa du droppat, pure mördöh helt enkelt,
Blunted in stockholm

2009-02-17 20:31
Allerhed & Gussti
Tack schå myckeh pojkar :) Känns synd att den här låten inte blir så uppmärksammad som jag hoppats på :/

2009-02-18 20:36
Först och främst, beatet är underbart. Sen gillar jag att du försöker dig på speedrappin, det går hyffsat bra men finns plats för förbättring, fortsätt för guds skull för man hör att om du får in tekniken så kommer det bli helt tvärfett. För övrigt bra text och skön attityd i låten
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!