riktigt riktigt fet asså, även om ni båda använder olika sorters flow tycker jag ni är lika feta båda två, UPP!
cp flow han har helno! grymt
helno mördar altså. helt sjukt. asma lägger det också bra.men jag tycker asma lägger för mycket tyngd på S:en . hör verkligen dina S.. UPP
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Moderator
2009-02-21 21:02
vafan länken funkar inte
//TW
tack! länken funkar igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävlar vad tung!
Stay strong
fett !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt jävla galet nice !
Drick upp din läsk o dra
thnx!
whats good? tung låt. (:
helno är helt klart 2000talets flow..
Helno är bäst på whoa utan tvekan.. om alla som kallar sig rappare och rappar slutar göra kärleksbalader eller pop musik skulle ni också bli bättre och folk skulle kalla det hiphop OT men känner ilska ibland sorry
WirrWieD: så du tycker att autotune effekterna över hela låten är hiphop? jag tycker det lutar mer åt pop jag men men låten är fet och helnos flow är sick as hell.. Trodde asma skulle lägga det bättre. Det var dock inte dåligt, förväntade mig mer bara.. peach out
mhm
skipp : vilka jävla autotune effekter över hela låten? hahaha.. finns bara på refrängen dude-.-
http://www.myspace.com/daaddict
över hela låten var kanske att överdriva. Tycker jag hör ett par inslag i helnos verser också men kanske hör fel i feberyrseln. cheers
mhm
Fet skit. tycker dock asma drog ner den.
drog ner den för att jag inte speedrappar eller för att mixen är kass?
-asma P22: jag vet inte riktigt. tycker nog bara att du brukar hålla en högre standard än vad du gjorde på denna.
Denna va GRYYM!! Stånd varning ;) Hmm! Hahaha! Helno är KUNGEN! Asma drog ner, jag håller med där! Men det är väl pga helnos klass!! Annars var det helt okej från asmas sida också! KEEP IT UP!! Peace
Hehe, fan vad folk gillar denna, kul att se! Yeah, autotune är bara inblandat i hooken & nåt ord på versen Asma, du vet att din vers är booomb!
I got more kicks than Jackie Chan.
Haha det här var sinnessjukt..Helno är ju GALET rapp i käften, och Asma flowade riktigt snyggt också, Ni la de bra båda 2 grabbar, your style is mad tight!
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
Jävlar vad folk blir imponerad av att man rappar snabbt. Får lägga det på minnet.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Det här är sjukt tungt! Helno flowar helt sjukt älskar det! Ska väll sticka ut från mängden då ja tycker att asmas del i denna är sjukt fet de med! Lååångt över whoa klass!
http://www.znapmusic.com/thomashellberg/ <--- Lyssna och droppa en kommentar :)
man hör fan inte vad du säger. varför?
thnx. terry, yea man - men alla kan inte ha samma åsikt och jag undrar vad det är som "drar ner" du vet? tycker det är fel uttryck om det inte är något som är "fel" på versen, utan att helno är random snubbes favorit mc av oss två. feel me? helno är f.ö supertight och han skiner på denna. smaksak i guess. upp & thnx again!
asma, kan hålla med om att "drar ner" är fel ordval av mig!
asma seriöst skåne e sveriges stolthet men du e skånes stolthet Keep it up (Y)
Helno har ett förjävla flow går inte annat än att älska det asså... Asma är lika bra som han alltid är denna är tung iaf Keep it up Bwoi´s Peace// N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
riktigt bra är det här! har inget emot att se texten.
tack så mycket peeps. värmer!
Okej, tycker Helno gör det så bra så allt annat verkar låg klass.. Men efter några till lyssningar var Asma rätt tung också! Peace
tack.
feeeeeeeeeet
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
Haha ja att asma är fet det vet vi, punkt slut. Men helno, damn snubben är sjuk!!! Han kommer slå så stort snart! haha finns inga ord damn
haha, helt otroligt kul att se hur båda får så mkt love av er!
thnx!
phett nice
jippejä jippejo!
hehe, ja shit detta va överfett :) Ni är ett bra par o gör sjukt bra musik!!! Du är en av bästa i mina öron Josh, Helno med... tillsammans kan det ju bara bli en sak!!! Det bästa av d bästa!
melly mel