Entertainment Ft. Hundsim - Våra erigerade penisar
Jo, låtjeavelN talar för sig själv helt enkeLt. Länk till http://www.speedyshare.com/118804317.html Beat: Prodd Danielone Intro: Leffe & Gurra A.K.A Entertainment Refräng: Entertainment Vers1: Entertainment Vers2: Hundsim Mix: Entertainment Refräng Våra snoppar är kanske inte medellängd Men det gör ingenting, vi gör en fet refräng och du ser väl själv, att du inte ser ett skvatt Så vi kan leka -Japp!- I vår egna takt vers1 ENTERDEMAN Det är Enterdeman, killen med ståkuk som är så jävla liten att den inte ens står ut Ser det inte som ett hinder i min uppväxt Så kom nu gosebjörnar, Jocke bjuder på gruppsex En liten insekt för om jag ska runka Får jag ta hjälp av sockerbit och pincett Har inte insett att tjejer inte vill ha mig När min snopp är lika synlig som dom inre organen Men jag pillar på snabeln och jag skrattar gott För jag har hellre liten snopp än nåt du tappat bort Min spillevink är nästintill ingenting Men är pimpens pimp för folk i storlek som Tingeling Så jag rullar under två centimeter Och du sparkar lågt mot skrevet, men du slår dig på benet för du når inte segern med en liten fuskspark Så du kan gå och sniffa hundbajs Refräng Våra snoppar är kanske inte medellängd Men det gör ingenting, vi gör en fet refräng och du ser väl själv, att du inte ser ett skvatt Så vi kan leka -Japp!- I vår egna takt vers2 HUGGEHUGGEHUNDSIM till synes inåtvänd, och till synes impotent äh vad fan snackar jag om?, jag känner mig indolent för inte fan syns min snopp, för den är allt för liten för på min kolossala kropp, så täcker-den-en-promille för jag kan använda, fingerborgar som kondomer och tack vare min snopp, kommer jag till två gånger om året för det är knappt så jag kan nå den, när jag sitter själv och runkar och hundsim är en björn, så det blir vinterstängt på toan när jag låtsas gå i ide, men utan framgång söker min penis och det känns inte särskilt trevligt, och livet saknar nästan mening för likt brudar enligt freud, så lider jag av penisavund för mitt pubeshår får, min penis att likna en redig varulv men fuck that shit, denna vers är om min snopp jag kan inte knulla fittor, så jag får nog knulla hiphop jag har en dunderliten, snopp- men den är jättesöt så ta en åktur på den, upp och ner med din jätteröv Refräng Våra snoppar är kanske inte medellängd Men det gör ingenting, vi gör en fet refräng och du ser väl själv, att du inte ser ett skvatt Så vi kan leka -Japp!- I vår egna takt
Dra åt helvete!
crazy shizzåouw. Mysigt beat. vette fan vad jag ska klaga på alltså. :S
Blunted in stockholm
Haha, fyfan va skön låt grabbar tvärfet, keep it up ! :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Props till Enter som la århundradets mysigaste intro samt att han är en allmänt go' kille och snuskigt bra på att rappa, props till Danielone som proddade åt Torevi som gav mig beatet, props till mig själv för att jag är så pervers. Dock kändes detta från min sida under min nivå, men det är vad jag tycker. Nästa gång, då jävlarz! Puss på enter!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
hahah den var skön :D
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
jag tyckte introt fett med nice! entertament sweet droppat men diggade inte floowet så jättemkt. diggar dock texten som en kuk, sweet! vet inte om de bara e jag men känns som accapellan e lite låg... hundsim, finfint, lite sämre än enter i denna men bra endå! jag vet ju att du kan bättre;)
Gussti: Jodu, beatet var riktigt mysigt! Och klagar du så pillar jag dig i näsan >:( JungSb P14: Skönt skare va! Öronorgasm <3 N_Jack P17: Haha, tackarN! Props till dig Huggehundsim för den övertunga norrländska raden. niickees: Klarrt! :) keroot: Introt är ju bra jävla lustigt! Spelade in den igår natt vid 1 tiden så det var antagligen därför jag fick till Leffe's röst, första gången jag gjort honom, men Gurra har väl kommit till lite då och då. Och jag som diggar mitt flow =( Hundsim hade bra flow i denna tycker jag!
Dra åt helvete!
hahah askönt beat,asskän låt grabbar, ;D o entertainment e alltid lika söt i sina låtar o hundsim har blivit bättre :D <33 fortsätt boiz over and out...som moln (H) hahah <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Tack där Matte! :) En sista upp innan jag nannar nu! =) Nattnatt Whoa, önskade att jag kunde säga att jag älskade dig. Köss!
Dra åt helvete!
ghaaaaaleeeeeet skööön (H) :)
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo
Haha fan vad skön!!! Najs flow rim och allt det och jävligt rolig låt!! Haha perfekt match mellan er !!;D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Tycker att vi uppar den här snusklåten lite! Kul att ni gillar, dom som väl besvärat sig med att skriva två meningar som tar 30 sekunder.
Dra åt helvete!
kretik som kretik =) Hur många rader kvittar ^^ bättre än inget alls , spec inget klagande eller hat mot låten ifrån folk. Peyz!
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo
Hhahah sjuk jävla flummish låt ! :) xD xD xD skönt flow rolig text:)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Jag diggar. Diggardiggardiggar! Härligt intro, oklanderlig text från båda, gillar refrängen, grymt beat, härligt flow från båda. Ända jag har att klaga på är mixningen, men det kan bero på att jag är förkyld och har lock för öronen hela tiden, men känns inte acapellorna lite låga? Annars grymt skön låt grabbs, keep it up big-time! Hihi.
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
tkr laten e tung. sitter pa mitt psp just nu, sa orkar inte skriva sa mkt. pz / majk
Hehe fett av er fick höra låten nyss. haha tyckte den var lite smårolig :) propps till er och propps till mig själv för beaten :p peace out! :)
Allt är sant på internet.
Det vare jävligaste, så det var självaste oHer som fixat beatN? Propps skaru ha som fan så att du vet det, hooka oss gärna med mer :D Det var chill som fan
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.