I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Muthafuckaz - Hide N' seek

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-17 21:39

Muthafuckaz - Hide N' seek

Hejsan hoppsan. Ny låt med Muthafuckaz! Lyssna, älska och sprid den!

Beat: Gömma mig intrumental

Ordning: Först jag sen han^^

Reff: Båda

Mix: Båda

Och kommentarer vill vi ha massor av!

--->LÄNK!<---

www.myspace.com/verbalvandalmuzic

2009-02-17 21:55
Först! Jag diggar så in i helvete som alltid! Mest imponerad är jag av mixingen asså, bästa mixen jag hört från båda. Kul att höra lite chops från er, och flowet är bra. Texten är bra från båda, håller sig onpoint mycket och rik på feta rim och punches. Reffen var gullig<3

VV var bäst på den här låten, vanligtvis tycker jag dock Doktorn är snäppet fetare. Men fortsätt båda två så här så blir ni mainstream snart, sen sellouts, sen Markoolio! :D

Puss Muthafuckaz!
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!

2009-02-17 22:27
Beatet diggades inte... texterna var hyffsade men inte mer, båda kan waaaay better... Grejen är, att det kunde ha blivit snyggt, men nånstans på vägen tappade ni... Mixningen lät lite knas, och ni blev mumliga emellanåt... dock snyggt flow från båda, och doktorn hade nån riktigt skön del i typ mitten av sin vers...

dock kul att ni släpper ;)

keep em comin!

fred

2009-02-17 22:56
usch på beatet, Vv gav den skönaste versen jag hittills hört med honom- OCH DET SÄGER JAG EFTER ATT BARA HÖRT ETT PAR RADER. chieaah!
jag tycker ni ska skriva till Doktor Död & VV i rubriken inom parantes, lätt att glömma duonamnet.
reffen var fet faktiskt.
doktorn är som vanligt grym, fetisch på hans röst och texter. yäh yäh, inget som sparas, men lyssningsbart. jag saknar schakephuloc
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Producent

2009-02-18 11:19
Inte det bästa ni lagt. Tyckte chaos summerade det hela väldigt bra överlag. Tycker beatet drar ner låten riktigt mycket. Rapmässigt var det dock bra. Schysst flyt på båda.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2009-02-18 11:23
Hahaha, right up my alley!

Beatet är bly, flowet är bomben

Första gången jag hört er, riktigt bra. Ska definitivt hålla koll på er.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-18 12:05
Töööngt shit som vanligt. Älskar stilen :)
www.myspace.com/Sagoztyle
Moderator

2009-02-18 12:38
Tycker beatet är sjuukt skönt! VV la det grymt skönt, lätt bästa jag hört med honom och Doktorn lägger det också riktigt nice. Tummen upp på låten, cred ska den ha :)
Skriv inte till era namn i rubriken, man måste ju ha lite koll själv ;> haha ,
!

:)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-02-18 14:00
riktigt fet o riktigt fett beat VV du börjar fan bli riktigt bra (Y)

keep it up :)

2009-02-18 15:35
Tack för alla kommentarer! Riktigt kul att den verkar uppskattas av de flesta. Men kan ju faktiskt hålla med Chaos och co. Inte det bästa vi lagt, Men jag är ändå rätt nöjd med min del(: Och håller med ramuz Lite koll får ni ha hehe;D Keep em coming whoa! One

2009-02-18 17:01
Haha jag tyckte beatet var riktigt fett, Båda var rätt feta men diggade Doktor Död mer.
Men känns som du kan bättre, Vv det var bra men jag tror du kan bättre.

Rappare

2009-02-18 18:19
reffen e bäst :) skitbra av båda specielt ddd

2009-02-18 21:45
UPP!!!!
Rappare

2009-02-19 13:19
Tömmer våra magasin i afasi, ahahha (Y)
Tycker den var fet. PZ
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-02-20 18:52