Dead meat.. rip KB äckel. låt höra va ni tycker om låten!
Hur mycke knark har du knarkat idag
haha . dödad .rakt av .. han hade ju inte ens bra punches i sin :P lyssnade o tänkte ''WTF'' haha . ni dödade beefen här . -peaCe-
-peaCe-
Nooow this is what im talking bout! Henke, som sagt älskar din inlevelse, speciellt på reffen. riktigt bra slutrader på versen!! this was real good. äkta jävla skit. Fexy, när du kom in i låten började jag helt ärligt rysa. så jävla tung röst du har. "du är en kort kort man, men det nämns inga namn" gillade det där. Riktigt bra vers fex, bland det bästa jag hört med dig! David, jag tror aldrig jag hört en sån här arg låt med dig tidigare : o and let me tell you something, I LIKE IT..! skön jävla text ! hel bra my friend! han blir liksom vad heter det... ehm.. såhär.. ehm.. typ... ägd? hahah och jocke "lägg ner rösten 50 cent förfan" . Det här gjorde ni bra grappar! löööve yah!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fexy var grym! Sen orkar jag inte bry mig om vem som vann eller nått..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Thanks (:
För de första till KB: Jag trodde jesus var död och iaf var snyggare än så fanns det så dära mycket metall på den tiden?, hur som helst var hans värdelös låter som han har något i röven eller så fistar han sig själv undertiden. Ni tog dock hem denna utan tvekan efter reffen så vart han knäckt mycket softare beat och mer inlevelse av er! Henke : som rebecca sa fet jävla inlevelse sköna rader bra flyt som sate tungt som vanligt tycker jag, mycket bra av dig! :) Fexy : jävligt tungt alltså längesedan man hörde något med dig tycker jag ( eller så är de bara jag som är för lite på whoa ) reffen av dig var feting röstläget skönt som fan :) David : Gillar din röst.. aggresivt av dig fast. texten var helt okej skönt när du kör lite aggresivare tycker jag :)
Du Borde Akta Dig Du Vet Vem Du Hamnar Mot Blir Bara Tyngre Och Tyngre Som Anna Book
Fett skön:D love tha shit:D (y) peace
Beginner in raping!, in tha love of the streets and tha graffiti Peace out (y)
Producent
2009-02-19 03:05
skönt att höra att ni kan leverera nu, tog ett tag på ett par av er att utvecklas :) inga namn nämna, men det här är högstandard på en diss. sköna dissar, och inte för mycket omoget snack om ditten och datten. kul att höra.
aoooow, behöver väll inte kommentera vilka som "vann" ;) lär ju vara glasklart. Men annars grääbs, längesen jag hörde nåt av er alla.. men hey, de låter fin fint! Lyssnat bara i låg volym så got no clue egentligen, vi får se imorgon hur de låter! Keep it up boys. peace.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
denna var feeeeeeeeet ;D ni plocka han ;D pz!<3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Haha snacka om slakt alltså, ni tog hem detta iaf inge snack om saken Ni glänste helt enkelt , grym jävla attityd på verserna och reffen dödar Och för att inte tala om outrot hahah jag dog BIG UPP för fan så här ska de låta !
ni vann :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
jadu hade inte velat ha denna emot mig, fifan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ni vann stort mot han :)
All support uppskattas /// Elaz
AAAAAAAAHAHAHAHAHAHA ja dör. ja pallade int ens lyssna klart på den dära KB.Is he fo'real? aahahaha. biffpojken! congräätz duudes! outrot <3 hahahaha this made my day
ääsch du yrar!
more more
Maketo__ P20 okej okej jag har inte hört de.. tråkigt när de blir så.
lät tungt detta, bwois.. orka inte dra ner hans diss å lyssna men nice wörk
He's Dead Meat mer?
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
haha fett :D, alltid roligt att höra sånt här ;) keep it riiIIIL pz
jag är inte hip men jag hoppar ändå!
va rätt skön..e inte själv inte så mkt för beef låtare men den här var skön :D
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
låten med texten i videoformat lixom
Vill se mer komments på låten alltså! upp
som jag sa på msn, ni mosar killen totalt iaf, så jävla nice lagt skön reff skön mix o texter, big up
Hmm, ja vet inte riktigt asså inte hört Ratymonds låt.... men dennava fan BRA!
thanks
Gillad Daavd Mest Fexy va läskigt härlig med :D men Henka va inte kass själv men fastnade mer för de andra ;) peace å puss
Checka in BKP - Osynliga Mannen Behöver lite kritik
as jävla skön, slakt av KB !! fan ni vann så lätt asså Fexy: så fuck skön röst och ja fett med bra lixom Henka: yes där satt den haha har hört vad som hände och de men säger inte till nån bara så du vet! ;D men helt rätt ! Daavd: helt ok, texten var skönt flowet bra så goodUpp Upp Upp Upp!!! keep it up homies =) Peys
var de nå du ville eller ?
thx, up with this
bracka bracka labra är på g så håll utkik
Naajs bra gjort grabbar!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Ah och ni vann stort fan är de med han andra är han typ efterbliven eller nåt?
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Nice :)
Var inget som mördade direkt mayn. /Cape
hah
Hehe upp vettja
Alltså så jävla bra :D tung som fan den diggas=) ahah kan nte sluta garva :P KB vilken risig jävel säger bara MORD!!!¨¨ this is real shit WORD!! Pz
ait
Jag tyckte den var tung!
facebook.com/idiomatisk - fan page
thänkz ppl
hatar beeeeefs....MEN! om nån vann så gjorde ni det, sjukt skönt flow å skön inlevelse och lyriken va nice! :)
haha feeeeeetttt tuuuung
Graveit
ja här fanns ju tråden, sry^^