I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Doktor Död & UltraPer - Hämta hit kryckor

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-23 16:41

Vi hade lite tid över, och då vi inte gjort någon session på väldigt länge så tog vi tillfälle i akt. Kanske inte det bästa utav oss, men kul var det att göra den.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-02-23 16:43
Först!

Gillar beatet som fan speed-rap :) Har aldrig hört fader rappa så snabbt förut :O Blev lite otydligt. Men annars gilla, båda hade bra flyt :)

2009-02-23 16:44
Vad alla blandar rappare som man inte tror skulle göra låtar med!:D

Fan vad najs låt!!

Diggar beatet fett!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-02-23 16:47
Sellish P13

Doktorn och UltraPer har ju kickat mycket förr :) Och alltid lika bra säger jag ;)

Doktor Död var bäst på denna, Fader var väl lite otydlig, vet inte om det beror på din artikulering, ljudmix eller mikrofonkvalité. Låter dock som artikuleringen..

Men annars är den väl rött skön.
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!

2009-02-23 16:55
härligt att ni också har upptäckt att man kan leka med hastigheten :):)
www.youtube.com/prendel

2009-02-23 17:03
fet låt, ni lägger det alltid fett. fred ut
Den Fördömda Clownen

2009-02-23 17:05
Langa texten? : D
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2009-02-23 18:54
Jag måste ändå tillstå att jag är ganska nöjd med min insats, för trots allt så är jag en novis när det kommer till att rappa snabbt.
Däremot så kan jag utan vidare knussel hålla med om att jag är aningen oartikulerad på en del ställen, jag kan helt enkelt inte hinna med att säga alla dessa stavelser på så kort tid.
Som jag sa till Doktorn så känns det som att jag har en kotunga i min arma mun.

Sen har jag väl lite väl dov röst för att allt ska höras tydligt, men på det hela taget är jag nöjd ändå.

Och, icke att förglömma, så ska det tackas allra mjukast för kommentarerna.

Fett hiphop, jalla jag svär.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!

2009-02-23 19:11
charly klart bäst i denna.. även om per inte var dålig..

kul att ni släpper bwois

2009-02-23 19:30
Skön, fan!
Svängig refräng... verserna var inte att klaga på heller.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-02-23 19:30
Skriver under på Limpfader till dennes prestation, dock skola vi icke sticka under stol med utvecklingen, som bara tycks peka uppåt, och personligen gjorde han refrängen bättre än mig, både flow och innehållsmässigt, avsaknaden av kotungan är markant.

We'll do the train song soon, neighbrrrr.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-23 19:32
DoktorDöd la de riktigt fett, men asså seriöst, detta är så långt över Faders nivå... Killen låter som han rappat ett halvår, drog ner låtens kvalitet som fan =(

Iofs är de bättre än när han kickar på engelska :P (what a handsome face...)

Päyz

2009-02-23 19:54
Fett av doktor, inte otydligt alls trots den snabba hastigheten. Per, nej, hör knappt något, unte bra
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Rappare

2009-02-23 20:21
fan vad kul att höra din röst igen doktorn!
detta var överfett från bådas håll!
Poet

2009-02-23 20:28
detta diggas :D
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda
Moderator

2009-02-23 22:21
Hardcore mutchafuckaz!
time isn't wasted when you're getting wasted .