Jimmy Hoff.... Öh, oj, jag menar... DFC, Den Feta Clownen- nu jävlar! Låter lika bajsnödig som vanligt, som på gamla goa "VEM DUNDRAR GENOM STOCKHOLM? JIMMY HOFFAAAH "-tiden! Du krystar som fan på dina inspelningar, sluta förfan. Det låter inte coolt. Och vadå spränger scen med hjärtfel? Vadå tillbaks på scen? Din text var ju inget mästerverk heller. Sen är det ju kul att en låt med det här temat och reffen läggs med så pissigt flow -_- Hedde, ditt flow börjar bli tajtare- men det var absolut inte nog för att kunna köras på en "känn mitt flow"-låt där man oftast fokuserar mer på flow än text. Och texten, vafan säger du? Wack som en papperspenis? Nåväl, det börjar gå åt det bättre hållet flowmässigt, men fortfarande en bra bit kvar. Och mixen var ju katastrofal. Man ska inte låta DFC-clownen lägga refräng, herregud... "Backar bre" från tMy, redan där var texten slaktad. Lägger man till yo, breh osv. i slutet av en rad för att rimma förtjänar man inte bättre, usch. Du flöt bättre än de andra, men texten var ju tämligen inte bra alls. Håhåh jaja. Nej gubbar, det här var konstruktivt. Och man får hata. Jag hatar på DFC, men ger ändå konstruktivt. Resten la det bara inte särskilt bra
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.