här har ni texten också : när ja va liten var jag ute och lekte på rasten // du hållde hinken o jag spaden i den vänstra handen// vissa trodde jag var konstig inte som dom andra // dom visste inte relationen vi hade till varandra// sent på kvällen när jag låg i min bäddade säng // kom mamma in i rummet pratade om någon låtsatvänn// jag sa till mamma med gråten i båda ögonen // min bästavänn har lärt mej livet inte döden än// jag låg under trappen och hörde vad dom sa om mej // då kom min vänn la sin hand på axeln allting ordnar sig// ja tänkte flera gånger vem va han va hette han // va jag död , var han en vänn eller va han sann// jag fick aldrig veta hans för och hans efternamn// hade grubblat hela livet , tills jag växt upp till en man/ det hade gått nåra år jag gick till vårt förråd // hitta papper ja var bror till mammas gammla son// ------------------------------------------------------------------- jag brukar se dig på natten ligga i min gamla säng jag vill berätta om min hämska död när jag blev dränkt bara jag kunde prata & säga utav vem hon var min ängel, nu vill jag att hon blir din hämd jag vet att du känner att jag står bredvid din axel varje gång du är ute & leker på rasten// du ser mig inte men du vet endå att jag finns här när jag lämnade jorden och tog farvär nu är du vuxen, du är något speciellt du har en mamma & pappa som värkar älska dig det är stor skillnad dom går runt med daglig ångest dom anställde någon som begravde kroppen som var min, dom begravde min själ önskar att jag fick leva längre & ta farväl
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com