I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bani feat glidish - en vanlig söndag

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-02-25 15:08

en skapligt gammal låt :P men tänkte släppa den ändå.. så ni får höra lite =) & kommentera gärna oxå.

& om ni vill så kan ni tanka lite blandat sheat här -->Old shit with Bani/abalon

Peyz!

Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo

2009-02-26 10:15
men förihelvete. sluta sov... kommentera nu dåå.. :p

UPP!!!!!!!
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo

2009-02-26 14:17
helt okej, men lite tråkig tyckte jag på nått sett vet inte varför kan varit mixningen.. men men keep it up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-26 14:42
nice track! Inget man kan klaga på.

TjoG P17 har du lyssnat på din mixning på dina tracks? Låter riktigt kefft jämfört med deras ..

Peace // DMS
DMS <--

2009-02-26 15:13
d-laZ P14: haha ja man de har jag gjort, men jag sa ingenting om att deras mix va dålig, jag tyckte den va tråkig helt enkelt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-26 15:16
hur ska en rolig mix vara då? ska man dra på max echo då eller? Tell me :)
Jag tycker mixen va fet! Låter cleant
DMS <--

2009-02-26 15:25
d-laZ: Förstör inte tråden genom att börja med nå tjaffs,han sa va han tyckt det är inte upp till dig att svara på det han skriver lr hur?

Boy´s,lyssnar när jag kommer hem!

Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2009-02-26 15:27
haha nä, men man kan mixa fett istället för sån tråkigt plastig enformig mixning, men fucka inte deras tråd med sån här skit, vill du arrgumentera varför jag min tycker mixen e tråkig så kan du skriv till mig i gästboken.

2009-03-08 16:10
Tack för kretiken bwoois :) UPP!