Entertainment - En stund senare (Schib & Instabil svar) Jo, jag skrev ihop något och spelade in, dock blev jag grymt missnöjd med min prestation under inspelningen, men texten tycker jag är fyndig här och där. :) Länk till http://www.speedyshare.com/421301298.htmlKaggenwannabe:Det går rätt åt helvete så fort ni söker fameför ni skulle inte ens bli "kända" om ni låg över mig!Om ni ska ta detta när jag väl greppat mickenså får ni pröjsa stort till halvkända gästartisterOch jag är skrivless - men likt förbannad så skriver jag dissar till snubbar som är skitkeffNi letar fakta, fan håll käften stängddet ända fakta ni har fått har jag gett er självOch ni dissar mig inte när ni nämner för och efternamnFör alla vet att Jockepocke slaktar er lätt som fanOch ni tror att ni är säker på rappenmen i själva verket är ni lika Käääza som MatteHaha... Ge upp, ni har ingen chansOm vi ska börja knulla våra brudar får vi singla slant!Schib på idol? Du är gjord för att skratta åtoch när man käkar lim är det du som har haschpsykosJockepockenormal: Jävla pajasar, ni tror att ni droppar fettmen ni är lika sega som Schibs limmiga konsistensså dra åt helvete för ni är bara pinsammamedans jag är backad som.. ehh, skidbackar!Ska ni knulla min brud? Det är bara tomt snackhon skulle inte sära om ni så hade en domkraft!Så jag laddar med hagelbrakarenOch killen med Weedtröja är Majk, min vapendragare!Så tji fick ni, inte så jävla branär Schib svingar men träffar luften, som en väderkvarn!Nästan så att jag skäms över beefennär ni är så kassa att eran hype är överdrivenoch det är inte så svårt - att se ner på ernär ni som likt Björnligan ligger lågtNi är inte några galna typer - För Schib harbara flyt när han slipper eftermatenstryket!