Fakal & Mr.Slusk - Madlab session [ mixtape Stylish vol.2 Teaser]
Yo! Mixtape Stylish vol.2 är under konstruktion så vi släpper en liten aptitretare för er här på whoa. Vi spelade in låten idag i syfte med att mätta hungriga magar ! Hoppas att det smakar gott!Tryck på mig Peace!
JONIS REST IN POWER
Fet skit! Fakal du har blivit riktigt jävla bra! Diggar din lyrik,din röst allt! slusken du droppar det med bra men fan fakke har kommit om dig^^
Http://www.myspace.com/besononline
Låter riktigt bra som vanligt! Ser fram imot skiten!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad kul att ni gillar!!
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2009-02-26 21:37
Mixen blev bra, första gången jag mixxade på dom högtalarna =D
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Jo men du vänjer dig med tiden sucker
JONIS REST IN POWER
detta var nice :)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
thanks!
JONIS REST IN POWER
damn. fresh! . båda var grymma men fakalen har utvecklat sitt delivery som fan, gillar det. bless! /F
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel beats- http://www.myspace.com/rollablaize Disturbed Vibes Basement
naaajs att det kommer ett till tape ;D
www.myspace.com/jonis016
Lyricist
2009-02-27 12:09
fogel_jonis chea ! vi siktar på att få klart det till sommaren men vi har redan 4 spår klara så det kanske blir lite tidigare...vi får se. peace and love !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Moderator
2009-02-27 13:09
Gillar inte beatet :P, men gillar texterna som vanligt förutom slusken som jag tror skrev ganska för snabbt denna gången
med hårtånger o strippar för två monster :P men annars nice ni keepin it real !
icetail Han säger hårtångeN
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2009-02-27 13:16
iCeTaIl P21 "hårtången" faktiskt men om du inte greppar poängen med min andra vers så är det lugnt ändå peace !
beatet diggade jag inte någonstans alltså, fett dåligt. men annars är det fett fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beatet var urtungt! Ända jag inte diggade var reffrängen. Soft! one
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
Fuck all-en är fet! Sluskens rim i andra versen är riktigt nice. Skönt beat och refrängen var lite catchy!
Moderator
2009-02-27 17:39
Oj förlåt hårtången ! glömde nämna att kvaliten på mixningen är bättre nu också peace !
Lyricist
2009-02-27 17:50
iCeTaIl P21 haha du är förlåten för den här gången ;) körde in skiten i en annan studio och annan mic så det låter lite cleanare. Dock var det första gången jag mixxade där med dom högtalarna så kul att du gillade mixxen. peace !
Lyricist
2009-02-28 01:59
hojta !
haha kul att det gillas det kommer mer det lovar vi om ni tycker det här är schysst så är det bara början
JONIS REST IN POWER
Inte illa. Inte illa alls. Refrängen drog ner det litegrann, men annars fint.
Hangaround
2009-03-01 12:53
fet skit! fräsch hippigt beat haha!BIG UPS!
DiSNEY
tackar allihop upp upp
JONIS REST IN POWER
Moderator
2009-03-03 15:38
Cleant ljud, mixen är nice nice. Reffen är inget jag diggar, inte än iallafall men verserna är urfeta som vanligt! Fakals röst är fortfarande tungaste som finns och ahh, jag diggar som vanligt! Lycka till med tapet.:)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Coolt beat, kul låt. Det är attitydrap som det ska vara. upp!
Lyricist
2009-03-07 19:44
indeed !
thanks!!!
JONIS REST IN POWER
Tungt boys ;)
Things can go wrong but life goes on...
varför har jag missat detta? Ny länk tack.
Lyricist
2009-05-08 10:36
Tical P20 finns på fakals myspace tror jag annars får du hojta så fixxar jag det. peace