Robie - Stick & brinn

Vår Hiphop - Audio & Video

Robie - Stick & brinn

Linje 12 pressenterar Robie med låten Stick & brinn.

Stick & brinn
Stick & brinn

Text Robie
Rap Robie
Mixning Robie
Beat Robie

Stick & brinn
Stick & brinn
Stick & brinn

Tråden har legat uppe men försvann då dem bannade Linje 12 av misstag så jag slänger upp låten igen!

Linje 12 Productions

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2009-02-27 14:48
Fet! Beatet var coolt.
Thanx.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är svårt o säga nått jag inte redan sagt. Men tycker det är en bra början med beatmakingen och texten är klyftigt. Finns alltid mer att utveckla ;)

One
"Disturbed Vibes Basement"
www.myspace.com/dysmonia
dä' ä' najs
www.myspace.com/jonis016
Tack grabbar
yeah ;D
www.myspace.com/jonis016
^^
fett tung låt Jao :) SKön Mixning , Nice text , Bra Beat (Y) Haru nå fler Tracks på G :D ? Peyz!
Abalon @ 2009 || Rap på en Enskild Studio Nivå , pass på wack as rappers , jag är typ fett med känd jaoo
Tackar tackar. Kul att höra! Jo vi har ett par nya låtar på gång, har vart sjuk & därför inte kunnat spela in & släppa dem en men det kommer!