Värt att betala Toppen 100:- för att mixa den här skitlåten?
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
100? vår brusha, han gör de gratis.... vi kom från malmö till han o sa du ska mixa så sa han ja brushan jag mixar till mina brushor gratis så han mixade låten till oss vilken brushan han är walla
100? vår brusha, han gör de gratis.... vi kom från malmö till han o sa du ska mixa så sa han ja brushan jag mixar till mina brushor gratis så han mixade låten till oss vilken brushan han är walla - kan jag tänka mig ^^
Ni e långt ifrån deras nivå :O
Lägg inte upp sånt här, svarar dem så blir ni käkade, sry.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
...aj. Man hör inte ett jävla skit
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
2 dissar xD Kanske skulle vänta på svar ?
www.myspace.com/Sagoztyle
HAHAHHAHA tonerna i mitten nånstans va ju riktigt nice fan kan ni lära mig?
music is something u do, style is something u've got!
skulle toppen mixa eran låt.. tror jag inte på. om det är han jag tänker.. toppen som har kickat med kaggen. och dom är fet duktiga och mot eran nivå så står ni på noll.
All support uppskattas /// Elaz
en fråga vad har du för mick :S låter gräsligt.
HAHHAHHAHA dom knäcker er med 2bars :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ae, jag är itne bered at holla med
helt ärligt alla borde fatta att dom har bananerna driver sönder
byt alias och träna så kanske ni blir lite bättre
HAHAHAHA o va ni suger grabbar :) helt sanslöst :D va ni e keffa :D ni kommer bli så dödade =) aja ni sög rejält, man hör ju nada av det ni säger ;D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
rabada; men kom till rosengårdFår vi höra er sjunga då?
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
N_JACK . en klockren fråga. men jag kommer aldrig dit om jag frå höra er sjunga. för vill hålla mina öron hela ett tag till.
Baserat på hur kommentarerna ser ut (inte en enda positiv förutom från er själva) så behöver jag inte ens lyssna för att veta att detta inte är bra. gå hem. byt namn. pch som nybörjare ge er inte på rappare i klass med Linneaord. och när jag säger byt namn e det för att vara snäll, alla på stan måste skratta just nu!!!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
lyssnade och detta var fanimej Sämre än väntat!!! mycket sämre!!!
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Hur orkar ni skämma ut er gång på gång fattar inte , förklara!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Vem av snubbarna leker kaggen? Aja, om det nu var Toppen som mixade gjorde han sin mixning bara för att vara fittig mot er. För det låter bajs som fan. KEEP IT UP FÖFAN! =) Peace!/Gb
pinsamt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
seriöst, sluta förstör audio forumet. inte konstigt att folk börjat hata whoa när alla lägger upp sån här shit. vad hände med genomarbetade BRA låtar?
Detta är min forumsignatur
fyy satan va bra! har inte ens lyssnat men detta är grymt. Dom har INGEN chans. Härligt, kul!
Instämmer till fullo med Lex
Värdelöst
JAg skall göra en analys av låten, för att göra det rättvist mot alla. Mixningen lät som om en tråring mixat den... med fötterna, ingen av killarna flowade alls! texten (det lilla man hörde) var rent utsagt urusel... så nu har ni fåttt saker att jobba på. GÅ HEM OCH ÖVA I MINST 35 ÅR!!!!
Vafan är detta? :S LN & Kääz kan ju skriva en varsin rad i tråden och vinna.. pinsamt.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.