therappartisten - jag e sveriges
första låten med the rapp artisten e ute nu! låt: jag e sveriges hoppas ni gillar det, å att ni känner att VI VILL HÖRA MER kort låt.. bara 1:30 min, så alla kan ta sin tid å lyssna ;)Länk till http://www.znapmusic.com/therappartisten text: yo yo yo jag e sveriges bästa rappare eller näst bäst, feven e bäst ingen har en chans mot mej jag kan rimma i timmar utan att öppna munnen det låter skit bra, för jag e kungen kungen på mikrofonen den svenska nyfödda hip-hop sonen jag rappar för alla som fattar hatar när folk skrattar jag e skit sur, som magnus härenstamm kan jag rappa? nej jag e lika dålig som din pappa han som e bög nu, eller nä han bara dejtar kvinnor med skägg eller hur? ref jag e sveriges bästa rappare jag e världens snyggaste kille oxå så tjejer ring mej jag flyter som etype hade gjort om han rhymade jag e som signade artister jag finns längst upp på topp lister men alla älskar att hata mej vem har skapat mej kanske e det den svenska hip-hop scenen för jag hade nämligen melinda wredes första platta under benen när jag föddes, men nu e jag tuff, nu har jag hört common, mc hammer och en hel del andra coola snubbar jag hänger med i svängarna för jag hänger nämligen med alkis gubbar ref x2 (Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-02-28 14:12:46)therappartisten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en kommentar kan jag la få
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahahahah den tyngsta på whoa :) :D xD
Hojjta för Collab ...
Hahahaha klockren :) 10/10
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
bra kritik,,,, precis sådana reaktioner,,,, ville jag höra... ni har fattat låten,, å det e bra.
Du låter som en komentator. men fetaste låten å länge du kommer gå långt mayn !;D RING HAN TJEJER
Lever livet och det går bra http://www.znapmusic.com/patee/
tackar ;) jag har ny låt uppe nu oxå TALA INTE UT yo kommer upp på scen alla säger gå ner från scenen för fan fan oxå, skit less blir jag men man kan inte bli lika känd som magnus ugglas frilla nä fan ta å chilla jag dissar inte dej, jag dissar alla ingen kan rappa som mej,, men ingen kan rappa som dej heller rap idag säljer inte lika bra, men det e bara för att mange smith e så jävla glad fuck alla, jag hatar ingen, jag älskar ingen ingen gillar mej,, men alla diggar mej för jag säger sanningen i sanningens öga eller fattar ni inte, nä ni e för tröga reftala inte ut,, vi har hört dej rimma nu tala inte med mej, för jag e så jävla trött på dej talang, typ 3 rim i timmen fan hatar filmen där alla skjuter varandra å ingen säger ett vettigt ord nä fan palla med lady gaga dansa på mitt jävla bord hon e bara en fluga, precis som flugan på studenten fan säg inte att jag e sämst min vän jag kom aldrig hit för att ta över vi har ju petter ju, å dr alban det räcker ju eller hur? jag har aldrig lyssnat på hip-hop innan du började rappa om dina problem, tyckte det va så coolt så jag köpte en sax, å fixade emo lugg nä fan jag älskar dej, nä fan inte ett jävla dugg
Uselt! :D
You don't know what you got, until you lose it.
Haha äger
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
tack så mycket _lillebror_ tack så mycket linder_ yeah ,, alla har vi olika smak ;)
Fan bästa på whoa denna veckan skarpa rim. Fan du skulle skickat in den som veckans mp3 istället :(
tack limp
feta rim.....
All support uppskattas /// Elaz
tack elazmusic tackar för alla kommentarer
jag rockar som rock utan töntig jävla 80-tals frilla tack bror
haha ägd :D ring han!
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
mibPontuZ P19 tackar
inga mer kommentarer?
Lyssnar du på Pst? Haha..
LoVEhEHe kul å höra mcMatix P17 pstq e från göteborg, samma här,, så vi har samma dialekt men vi låter helt annorlunda, och har helt annan rim teknik, han kan svåra ord, jag kan få lätta ord att verka svåra;) det var nog ca 2 års jag hörde han sist, släpper han fortfarande låtar? har inte hört något nytt från han sen första cdn, natt klockan 12 på dagen , det va la massa års sen den kom...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...tunga rim...ehh...
BortglomtBarn P18 tunga rim för unga sinnen,,, själv tycker jag inte det e tunga rim, men en rolig text tack för alla kommentarer, å till alla som hatar,, skapa själva å sluta klaga !
hahahahaha fan va gullig du är asså :P ojojoj fan va nice :D
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt