[Audio] Maketo - Tar Farväl.mp3 Sista puffen är tagen... iaf tills vidare :)Spela in en ny låt idag, så lyssna och om ni vill kommentera lr inte, det bestämmer ni, jag känner bara att jag vill berätta för dom som har hört min låt "PPP" att jag har tagit uppehåll från Mary Jane!Allt gjort av mig, förutom reffräng och beatet som är gjort av VTZ och någon random..LADDA NER HÄR!Audio:Text:Intro//**So long this is goodbyeMay we meet again in another lifeLike strangers passing byMay we see clearly in a different lifeIntro//**Vers 1..Jag säger adjö till min kära mary janehar uppskattat alla stunder då du va här hos migmen jag känner för stunden att jag måste ta farvälför tiden med dig är nått som håller fast, min själVi har skrattat och njutit av livet tillsammanshar andats så lyckligt när vi trivdes i flammanmen tiden har stannat, jag har tagit några snestegsom ingen har fattat, jag förlorade min helhetjag förlora mig själv, måste börja fokuserapå mig själv, tills min önskan har resigneratsmin önskan, att hitta mig själv igenmina drömmar, som ingen har sett min vänhar spenderat för mycket tid med dig på sistondevi har bildat problem, nu tror jag att jag slipper demen tack mary jane, du har skapat en krigaremen just för idag så måste jag passa dig vidareReffräng 1//**Keep dodging lights like a thief in the nightThe sun will rise and expose all our liesSo why deny that you and I lead different lives?The rivers from your eyes can't change my mindReffräng 1//**Vers 2..Livet kan va fucked up och livet kan va vackertmen nu är livet fakta när jag skriver ner på pappretom att jag måste ta ett avstånd från digtills den stunden då jag har en framgång hos migEy, snälla.... lyssna nuvill berätta för att tystna utoch plus att du har varit här en stundGet mig stabilitet och en värdig grundBy the way MJ, jag har hittat en tjejjag tror du diggar henne hon är nästan som dighon ger mig samma glädje med sin närheten helt otrolig känsla som kallas för kärleksäger adjö för att nå mina drömmarFå denna önskan att få hitta dörrarMen kanske nån dag i nått annat livmöts vi som främlingar för att sedan andas inReffräng 2//**Keep changing your mind like clouds in the skyLove me when you're high, leave me when you cryI know it all takes time, like a river running dry when the sun's too brightReffräng 2//**Vers 3..Du måste förstå varför jag tar farvälför jag vaknar när jag kliver ur din atmosfärSe sina möjligheter, ser att det är kärleknär my love glider in mot min närhetvet, att, det jag ser är en lyckanär, jag, känner av hennes kyssarMen ta mig inte fel mary janedu är min fe här hos mig,men när jag ser mot min tjejvet jag att just idag kan jag lägga avså jag lämnar dig nu för att slippa se dig bränna avdu är föralltid min gold-digger boo,För när jag har varit med dig såhar jag knappt nå pengar kvarså jag tar ett uppehåll och jag får en chanstill en ekonomi där jag kan nå balansoch jag vill tacka dig min Angelikamina känslor för dig känns förevigaReffräng 3//**Keep dodging lights like a thief in the nightThe sun will rise and expose all our liesSo why deny that you and I lead different lives?The rivers from your eyes can't change my mindSo long this is goodbyeMay we meet again in another lifeLike strangers passing byMay we see clearly in a different lifeReffräng 3//**(Inlägget låst av luthgr3n på grund av för många uppningar 2009-03-01 18:11:14)