Kriss & Stålnacke Feat. Lina - Ingen Vanlig Tjej.mp3 Kriss & Stålnacke Feat. Lina - Ingen Vanlig Tjej.mp3Länk till http://www.myspace.com/krissrappreff - kriss&linavers1 - krissvers2 - stålnacke.reffknappt att man klara sig!? /hon är bara för okej!/hon kom fram och sa till mig!/jag är ingen vanlig tjej!/knappt att man klara sig!/sexig sexig yeyeyeeey!/så skynda kom till mig!/jag är ingen vanlig tjej!/versjag tänkte tanken den slog mig!/tro mig, eller va de skönheten som slog sig!/för du få grabbar att falla på rad!/du gå förbi och man tänker - oh my god!/med dina former du har, vilken kvinna du är!/och du få andra flickor att springa iväg!/du ger mig stötar i kroppen, man bli elektrisk!/och du är skälet till att kvinnor är lesbisk!/för ärligt talat - u make me craazy!/hon är kärlek - she is maaah baby!/snygg i sitt smink, snygg i sina kläder!/snyggare än dig, hon snyggaste i världen!/för hon är den som kommer flyga bland änglar!/och hon är solen som tittar fram när de regnar!/så kom kompis, nu ska du få höra!/checka bruden, bara se men inte röra!/