Hedde - Trött på det här (Session) Skrev allt på en kväll. Skriv vad ni nu vill...Rap: HeddeText: HeddeMixning: HeddeBeat: Eminem - Till I Collapse InstrumentalLänk: http://www.speedyshare.com/144408798.htmlText:Jag har tröttnat rätt rejält på att slita som ett djur -bara för att nå till människor och skrika ut mig ljud -ärligt talat vad har hänt med mänskligheten -kasta skit på mig, jag är inte känd i gemet ---Fuck alla fittor som tro sig kunna hata -Men vänta tills jag kommer för då får du ta tillbaka -Allt du sagt om mig och hur jag kör min stil -Uppercut från Stockholms mest okändaste kid -Alla avundsjuka snackar skit om Hedde -som om dom kunde lägga det bättre -det här är ingen diss, se det som ett budskap -du kommer börja gråta redan innan min slutrad -folk lyssnar på andra för att få inspiration -men deras rader och beats går inte ihop -jag kan kicka det snabbt och jag hinner ikapp -alla dom som ingenting kan men dom kickar ändå -Finns folk som lärt sig att visa respekt -men vad ska man säga.. ingen är perfektinte jag inte han och fan inte du -nej fyfan nu får hela skiten ta slut -