här är texten :) ge kritik nu whoa :D tack för att du krossade mitt hjärta så hårt/ det gjorde ingenting för det läkte igår/ det är helare nu, helare än det nånsin vart/ det känns underbart att inte sakna det vi haft/ för vi hade ingenting, ingenting var speciellt/ och jag kommer aldrig någonsin kunna förlåta dig/ för det du gjorde mot mig är inte acceptabelt nu7 hade det vart förut, hade nog allting fått sitt slut/ jag mår bra idag, jag är uppe ur min deprission/ idag är jag frisk, lyckan fick sin invasion/ jag hatar inte ig för att du inte älskar mig/ jag hatar bara dig för att du inte förändra mig/ du stötta aldrig mig, du fanns aldrig där för mig/ det enda du fick ur dig var, lämna aldrig mig/ jag klarar mig på egen hand men nu vill du va min van, ha/ jag tror inte det efter allt du gjort mot mig/ tårarna föll när jag satt vid sjön på bänken/ men snabbt så slog mig tanken, hur fan är det du tänker?/ och jag vet att alla kloka människor håller med mig/ efter allt du gjort, du är inte värd mig/ du är inte värd ett skit, kommer aldrig ge dig nåt/ du svek mig som fan, men nu har jag förstått/ att inuti allting finns det nånting som ska hända/ allting har en mening, som mamma brukar säga/ det var en upplevelse i livet att få va med dig/ vi bråka jämt och ständigt och du älska aldrig mig/ du ljög för mig som fan, tack för att du lämna mig/ för känner jag efter noga vet jag inte vad älska är/ jag var kär i den personen, som kysste mig på halsen/ den personen som såg mig blodig, liggandes på marken/ den som såg mig för den jag var, men det gjorde inte du/ så det känns faktiskt bra att det en gång tog slut/ 48 rader sanning, säg mig vart du står idag/ en gång låg jag på botten, jag mådde aldrig bra/ skaffa dig en ny, jag vet vad du hållt på med/ du är inte som dom andra, du är värre!/ alla gånger i telefon när jag sa att jag älska dig/ när du lovade och svor på att du aldrig lämna mig/ jag fuckar dina ord, jag knullar dom upp o ner/ för kärlek är ingenting som finns mellan oss nå mer/ har aldrig funnits, och kommer aldrig att finnas/ förtränger våra minnen, jag kommer aldrig minnas/ ett stort svart hål där du en gång satt så underbar/ men jag saknar inte tiden, nu känns det bara super bra/ du är död för mig, men det kommer aldrig någon fatta/ du trampade på mig som en fucking dörrmatta/ du sket i mig totalt, som tack för det får du det här/ jag fattar inte hur fan jag kunde bli kär/
www.myspace.com/lizenmusic