Kriss - En Kärlekshistoria.mp3
spelade in en liten storytelling/historia! http://www.speedyshare.com/309221405.html besök gärna .. www.myspace.com/krissrapp Än om dagarna är grå!/ än hur snabbt molnen gå!/ vill jag att du ska förstå!/ att vi har tiden för oss två!/ det kommer dagar som igår/! de kommer dagar som är svår!/ men jag ska torka bort din tår!/ för jag vill visa att de går!/ han tar sin penna och sätter sig och skriver! -/ älskling, igår raderade jag fotografier!/ tårarna rinner för jag vet att jag är utan dig!/ och utan dig så kan du lika gärna skjuta mig!/ ...... kan inte fatta att de är sant!/ du va min glädje i livet --(älskling!) du va mitt allt!/ vill bara ha svar på frågor jag har!/ nu sitter jag här och låter tårar till hav!/ du har alltid funnits där, du har gjort så jag klarat mig!/ hoppas att du läser detta du vet att jag saknar dig!/ och saken är den, jag känner hat igen/ för du va så mycket mer än bara en vän!/ men nu packa min väska, de här är mitt farväl!/ vi ses aldrig mer... jag önska du va här!! Än om dagarna är grå!/ än hur snabbt molnen gå!/ vill jag att du ska förstå!/ att vi har tiden för oss två!/ det kommer dagar som igår/! de kommer dagar som är svår!/ men jag ska torka bort din tår!/ för jag vill visa att de går!/ hon tar sin penna och sätter sig och skriver! -/ älskling, jag saknar dig .. fan så de svider!/ och jag tänker tillbaka på tiden på hur de va!/ du och jag, hand i hand gåendes igenom stan!/ men ingeting är likadant nu, de sa du!/ med dig va jag stark, finns inget jag klara av nu!/ jag trodde du va kär men de va fel av mig!/ du sa - jag kommer träffa nån bra, jag hade redan dig!/ förut va jag den, jag va din stjärna på himlen!/ men nu svara du inte ens när jag ringer!/ för saken är den, jag saknar dig än!/ för du va så mycket mer än bara en vän!/ men nu packa min väska, de här är mitt farväl!/ vi ses aldrig mer... jag önska du va här!!! Än om dagarna är grå!/ än hur snabbt molnen gå!/ vill jag att du ska förstå!/ att vi har tiden för oss två!/ det kommer dagar som igår/! de kommer dagar som är svår!/ men jag ska torka bort din tår!/ för jag vill visa att de går!/
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
värdelöst med autotune, helt värdelöst blir ledsen fan! verserna var riktigt sköna, skön röst flow osv känndes som deliveryt kunde vara bättre känns som du inte la ner så mkt tid på detta du tappade lite flow på andra versen. men men i helhet så är det ganska bra Goodie /Änglalik
word änglalik, värdelöst med autotune, helt värdelöst... resten helt okok!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
reffen var bättre utan autotune ... verserna är riktigt sköna
tacktack alla, att ni tog er tid att lyssna!
Måste hålla med dom ovanför om att refrängen blev lite B-ig med autotune. Men verserna, inlevelsen.. RIKTIGT bra delivery, hörs att det du säger kommer från hjärtat. Take care man!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
tycker den här versionen blev grym ! , har hört nån låt tidigare med dig med samma reff men jag tycker den här sticker ut och de låter bra i mina öron iaf big up !
länge sen ja lyssna på dig, du leverar bra skit fortfarande, fortsätt så!
Vem fan pratar du med?
gillar inte autotune heller faktist men annars var det fett .
054 - KARLSTAD <3
Moderator
2009-03-03 16:00
Egentligen diggar jag inte autotune, men den blev lite småmysig nu efter ett par gångar. Verserna älskar jag, texten är helt okej, fin iallafall. Flowet och rösten är tvärskön, asskön i vilket fall så massa cred!:)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tyckte den var skön, mycket bra gjord och sånt. Verserna gillade jag mest. Men en sak stör jag mig på som jag gjort dina senaste låtar. Tycker du rullar som fan på dina R :p Svårt att förklara, men om man sätter på en gammal låt med dig så hör man skillnaden du gör med R:en jämfört med nu. Typ: Rullar Rullarrrrrrr Hoppas du förstår :) annars var de en mycket bra låt. Ha de bra mannen.
Du är nästan lika rolig som denna punkt ------> .
Autotune kan bli bra i viss mån, men detta blev lite för mycket. jag diggade texten eftersom jag känner i princip likadant just nu. deliveryt var ok. Det kan bli bättre så fortsätt träna peace.
Allt är sant på internet.
lite för mycke atune, annars riktigt braa. Flowet var fan det bästa jag hört på länge! P&L!
All i need is one mic, one beat.
haha ja laddade hem ngr låtar utan att ens lyssna (dålig vana att icke kommentera iknow,) men när jag hörde denna och stängt ner allt, va ja tvungen att loogga in ige för att lämna en kommentar ;D och denna reff du gjort är ricktigt fett, sry för stavning och så jävla kaffe ja spillt på tangentbordet xD
Fy fan va bra låt asså , diggar den sjukt mkt , fortsätt så här kriss , Riktigt nice peace mannen !!
Kriss, gilla den där som fan. shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet vad jag känner igen allt du kör om!!!! FAN DENNA LÅT SPARAS. EN AV DINA BÄST ALÅTAR :) GILLA DEN SJUKT JÄVLA MKT :)))
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
aight låter najs ! fet inlevelse !
richyrich bitch !
Riktigt skön låt. Keep it up
Mawid
va:O slut mellan er=/ iaf, låten e skitfin . love
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Riktigt bra text osv, reffen var kung
..!.._{-,..,-}_..!..
den var tråkig flowmässigt, gillade jag låten :) peace
Någon som kan slänga upp låten igen? =)
http://www.speedyshare.com/924226550.html
Vem fan pratar du med?
ååhh så otroligt skön låt, passar perfekt i situationer som min just nu! Keep it up, du kommer bli stor mayn!
www.soundcloud.com/knotan
som änglalik.. o några andra sa Atunen- Vart kasst ! skulle blivit bättre utan den Men verserna & texten var bra ! Bra jobbat mayn, Keep it real
Jag kommenterar.