REFF: x2 Du var mitt allt, jag älskar ju dig// Du var mitt allt, du var fan min tjej// Sara, Jag älskar ju deeeeej Sara, hur kunde du lämna meeej Vers: jag älskar dig sara, du va fan mitt allt// mitt hjärta är förstört, det är fanemig iskallt// varför lämnade du mig & gick till min kusin// jag vill inte leva på detta vis med kokain// har sätt er på stan men jag har vänt mig om// Jag önska att du sa jag älskar dej och kom// du är en underbar tjej, och du väljer just honom// varför inte ta det lugnt varför ha så bråttom// vi skulle förlova oss, men jag förlora min chans// tror inte att mitt hjärta, är i bästa balans// Finns så mycket som jag saknar under vårt förhållandet// just nu önska jag att detta var förtrollande// jag kan rissta in ditt namn, på månen & solen// jag skulle behandlat dig bättre en vad jag gjorde// Jag kommer alltid vara där, kommer alltid stanna varje dag// Du är luften som jag andas, du är mina andetag// Du är vääääärdens finaste brud// Men du ska veta att jag gråter och tänker på dig// Jag saknar dig baby, snälla sara larsson bli min tjej//
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S