the rapp artisten- battla Länk till http://www.znapmusic.com/therappartistenen rolig låt bara.... ta det chilllåt battlatext:jag lyssnar inte på hannah montanaå sluta vifta på röven hora för jag dansar inte lambadata din egna kuk å sug på din egna bananastora vandaler, ord skapar skandalerskiter i cash, har köpt nya sandalersamla ditt crew så battlar jag hela-jävla-buntenför jag e inte den stela-jävla-gubbenfuck off jag e inte nykter, skiter va du tyckerså ro hit med nubbenskål motherfuckaså om du muckar så e det du som tacklasnerskiter om ni tycker jag e lika häftig som din farsas tuperef x2sluta battla mejför jag kommer bara skratta åt dejdin skit e ful och skit-e-fulmen min sprit-e-fan-kuljävla idiot, stå inte här å klo-mannendu kommer aldrig bli stor-mannenkanske magen å såsoftar å kickar rader om dagen å såvem fan e dualdrig hört talas om din rap-innanom vi battlar så e det jag som e rap-vinnanå sluta smeka ditt egna ollon så mycketjag får rycketsom jag får av abtinensen av tomma dryckerdet rycker i min tunga efter att släppa mera hitsshit jag e lika bra som en papegoja påtänd på-tjackge mej en öl till å jag säger skål-tackge mej en öl till å jag säger skål-tackrefx2