Da Selloutz - Dansa För Mig (Party hiphop)
yessir. Ny supergrupp är bildad. Namnet lyder "Da Selloutz." Ni som inte känner ironin tycker ja synd om. Beat : Raaban Vers 1 -Raaban Vers 2 -Anti aka Max Cady vers 3 -Prinsen Lex vers 4 -Garra hook: Max Cady Vi sätter Borås på kartan med denna banger, och ni kommer gilla den om ni bara bortser från att vara så "äkta" hela tiden. Även hiphopare får faktiskt le och ha roligt! hojta! finns på : Länk till http://www.myspace.com/lexhiphop speedyshare länk:Länk till http://www.speedyshare.com/435882898.html kommentera or die.
Detta är min forumsignatur
Väntar mig lika feta verser som vanligt man!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Jävla sellouts alltså "Hyttar med näven"
Raaban la det helt okej, anti också helt okej, Lex la det tyngt som vanligt (anar dock att det brast på nått ställe?`=) Garra var klart fetast på låten, whoa!!!!
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Nuagjagja vad menar du med det eh?
Riktig tung låt faktiskt, gillade två första verserna och reffen som fan :) my niggah raaban har gjort ett fint jobb med beatet också!
www.myspace.com/elovbeny
Gillar de här!! Säj till om ni släpper nått mer!! Pz
You Can Hate Me Now!
thanks folket, härligt att se lite kärlek på whoa! markulin, ja tror Nuagjagja va ironisk :) puss
haha, okej.. ironi är fan min värsta mardrömm!!!
palla sånt menar jag
låter bra som fan, riktigt nice pary låt! keep it up!
respekt och kärlek till alla pundare och knarkare där ute<3
haha, fan vad jag hatar såna här låtar :( första snubben var jättekonstig tycker jag, andra var tung farbror. petter blir man alltid glad av, den rösten piggar upp, dock vill jag höra lite hiphoppig hiphop från dig snart, det får vara nån måtta med det jävla untzandet! garra överraskade, lät som du la mer tyngd i rösten på nåt sätt, flowet har blivit bättre och stilen passade dig oväntat väl o: sluta vara så jävla sellout nu va *vitsig*
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
alltså.. jag hatar inte på er grabbar.. ni vet att jag gillar mina boråsgangstas.. Och där finns en viss sorts såna här beats jag gillar t.o.m.. Men detta är fan inget bra beat alltså.. och autotune på det, ni dödar mig här.. fan alltså.. Still boys though! peeeys
Shue sorry att de tagit tid o skriva men till låten så är den fet. Reffen är tungt och verserna är feta :) bra gjort grabbar peace
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
jag dansade alla fall inte,, men men, gör er grej...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Upp!!!
tack homies! fortsätt rulla
Låter tungt boys, keep on pumpin! // Elov
diggade denna låten :) Petter lägger de fetast enligt mig .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thanks weeestby ! UPP
Upp!!
Kom igen nu whoa!!! sov inte på denna!!!
haha, mjaaa vad säger man!? Reffen är skön. Skönt med boråsare. Garra & P-lex är bäst på denna Det skulle vart lite mindre autotune på somliga. Kul att se att Garra och P-lex trixar till rimmen lite vilket jag annars brukar klaga på ;)One love / Mr.Edda
www.eddaonline.se
Ja sa mitt tycke på msn, men ja diggar dig och garra, fast känns som ni kan göra bättre. sen vet du vad ja tycker om denna sorten *Fniss* Keep it up homies! Peeyz!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
tack torevi, tack edda. jag gillar er. :)
Whats up! Eran boi är i huset och ni vet att jag gillar er. Låten är utan tvekan tung. En riktig banger som antagligen slår hårt på dansgolvet. Men jag kan inte hjälpa det, jag är tyvärr lite för "äkta" för sådanahär låtar. Raaban Ja. T-Pain på technobeats. Du är ute efter att skapa den där lättsmälta partykänslan och du lyckas bra med det. Crazy Baby Lady och så lite autotune på det. Inte min grej, men tydligen din och du gör det bra! Max Caddy lägger det också bra. Lite enkla rim och precis som Raaban så fixaru den där festkänslan på låten genom att rappa om hur du närmar dig bruden. Lex Till skillnad från de andra lägger skrytrap. "Min stil är tung som en pansarvagn"-grejjen på en partylåt?! Precis! Det tror jag är hemligheten med en lyckad partylåt. Att inte rappa om partygrejjer. Lite Jay-Z likt. Han hittar ett partybeat och skriver en random text med ett bombsäkert flow och sen är det en hit. Garra Du förvånar mig för varje ny låt jag hör! Rockablaow. Detta var en av dina bästa verser, rätt och slätt. Tvättsäkert flow och bra rader. Inget hat. Fortsätt såhär, den hamnar inte på min mp3, men ni är bra på det ni gör! Fred
Rappat skitlänge.
tack trettonish! ett sista upp!
tack så mycket alla som diggar och även alla som inte diggar. ja diggar i alla fall er. puss
www.realtalk.se