X-äl feat Julia - Något alldeles eget [Cricko mix]
aa tjena! Langar upp en liten mumsbit av en låt jag fick mixa häromdan åt Alex, (X-äl) Upplägg: Reff: Julia Vers 1 & 2: X-äl Mixning: Cricko (mig) Enligt mig själv så är den grymmmmmm! men alla tycker olika så lägg gärna lite konstruktiv kritik innan du går vidare!Lååååååååteeeeeen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Whaririiz´ :D Till att börja med vill jag säga att reffen av julia var oförväntat gryym, ja menar bruden har aldrig sjungit innan UPPP !! Sen så är beatet sjukt fett och blir riktigt grymt när min bwooi X-äL Droppar 2 verser med riktig swagmoode på de... Soov inte på detta för det är täääjt =OGet Up ON Ya Feet Fo This´´ Holla´ At ya Bwooi!!!
http://www.myspace.com/toniangelo026
tacktack skönt med lite utvecklad kritik också :) fler?
Vice Versa!
Till att börja med så tyckte jag beat valet var sjukt bra val alex ;))) Sen så tyckte jag att de var skönt tema ;P gillar denna låt som fan... den sparas fan;) Julia bra sång! Och Cricko bra mixat :) pZ älllllllleX;>
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S
tacktack :) UPPUPP
Vice Versa!
gillade allt, skön sång,rapp,text och mixx ända som ja inte diggade så mkt var ekot! men de är väl en smak sak :) keep it up
Skön låt, enda jag stör mig är ekot. Annars fet!
norrland
satan så fet låt x-äl, diggade fan inte alls dig förut. men nu så diggar jag din röst,stil och flow och allt. Fortsätt med det du gör, bland det bättre man hört här på whoa på ett tag !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
soft, fortsätt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
feeeeeeeeet :P fortsätt såhär : ) bless / J till ett h !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
tack värmer o höra boiws :) fler?
Vice Versa!
Fett bra alex :D denna diggades som fan, bästa jag hört med dej :)
Och vem är du ?...
Jag gillart . Skön stil och grymt bra refräng. Ekot kan bli lite drygt. Men grymt bra gjort :)
Bra jobbat alexander :)
soundcloud.com/jerrones
tacktack alla värmer
Vice Versa!
yeah man :)
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
fler ? tack bralln
Vice Versa!
Diggar Din röst&Julia :))
Bra jobbat av er :) Du blir bara bättre och bättreUPP
-§ '_' § ( . )( . )
Riktigt tungt!! Fortsätt jobba på o de kmr bli fett!! pz
You Can Hate Me Now!
e denna död redan ? fer??
Vice Versa!
schöön!
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
soft att du digga! denna kan inte va död ennu? :)
soft
tack fattiga kommentarer men nått iaf !
Vice Versa!
digga inte beatet asså:/ men annars va de bra =)
Http://www.myspace.com/besononline
OJJJJ shit ett av det bästa som kommit upp på whoa någonsin :)! big up
Uppa tråden då :D:D
Och vem är du ?...
eller hur ;)
Diggar allt älskar verkligen hennes sång :)
tack tobbskii och alla andra uppskattas verkligen! fler?
Vice Versa!
sjukt skön låt diggar den som fan
tack wazza1991 tråden börjar leva igen !
Vice Versa!
asså vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den nu och kan inte tröttna :D andra komentaren men det är denna låt värd :)!!
Lung skön laid back låt precis vad man vill ha på en sånhär lördag kväll, den va riktigt gó !! Inget att klaga på, ekot har ju redan några klagat på men tycker inte det är så jätte farligt ändå!! Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
tack nme både för sammarbetet på sessionen och för 1comment! pzz UPP
Vice Versa!
bra där nme, haha :D Fler kan kommentera tycker ja ;)
digga denna låten fan . inte mycket mer att säga en bra jobbat fan. cricko mannen din mix var fet på denna med, / MkN
Besök även
Vice Versa's nya låt
"Tjejen, du vet" :
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/648200/1.aspxVice Versa består av Jerrones (jag) och X-äL som gjort denna tunga låt tillsammans med Julia.
Skicka in comments på våran (Vice Versa) låt och fortsätt att kasta dessa postiva comments till denna låt !
Peace!
Och jag säger de igen alex, detta är en tung låt! :)
soundcloud.com/jerrones
tack bror jerr1ns :) ye kommentera även den låten som just jerrones länka! fler kommentarer?
Vice Versa!
sänk rösten, rösten tar över hela skiten. hör ju knappt nått av beatet. Det låter som tjejen klämmer fram tonerna vilket försämrar låten. satte på spåret å beatet slog över mina förväntningar sen när hela kom igång så var det som pang i bygget kommit tillbaka i sändning
okej synd att du inte digga jaak0 kanske inte din smak men tack för comment!
Vice Versa!
okej denna e död for real nu så tack för alla comments det kommer mer hela tiden håll ögonen öppna!
Vice Versa!
Ett till upp ;)