bättre vara ökänd än okänd
Länken funkar inte just nu.
fosho
nice man... du börjar bli grym. skön texter. sköna beats, sköna mixningar, doc lite lågt ibland. men skönt och flow etc.. fett niiiceee man.. peace
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
nice work män , tycker den var helt okey Lyssnade igenom den och låten som stack ut mest och som jag fastnade för var Vaggan till gatan , som jag tycker du fick till riktigt bra Sov inte på denna UPP!
Svaret Dyker upp: I den hära låten hör man utväckling,jobbigt att höra addsen ligga i otackt ibland,beatet är bra,mixningen va skön,du fick en fyllig å fin röst!Tusenbröder: Denna va helt okej,gillar hur du kör! halv bra text. Mixningen gillade jag inte så mycket och störde mig på att det kom eco effekter i bakruden ibland.Lam reff.Vers2 känns som du tappar lite där av den sköna känslan jag fick av första.Vagan Till Gatan: Du mumlar på vissa ställen,Du låter lite halv stressad på lite olika ställen,Reffen helt okej reff.Vers2 Jodå inget att klaga på.Här Har Ni Hank: Skönt avslut efter 3st kärleks låtar.Fast märks att du inte kört sånt hära stuk på låtar! Men kul att du testar och just därför får din ep en extra poäng! ;) jobbigt att den blev lite enformig bara.men måste säga att denna höjde epn. Lycka till i framtiden! //mvh tMy
fosho
verkligen tack till sån kritik. tack tmy, på svaret dyker inte upp var hela tanken att det skulle störta in några aggresiva dubs som kom lite efter, tyckte det vart skönt. Men tack så mycket
aha okej! ingen fara!
fosho
Intro : Skönt intro!Svaret dyker inte upp: vers1: Låter bra! Flowet finns och texten var soft! Vers2: Diggar din röst och flow. Tusenbröder: Diggar beatet! Skön röst till beatet också! Mixningen var soft.Vaggan till vaggan: Vers1: Fan nu vill jag höra nått peppande! Men den här var skön, Flow och röst e najz. Reff: Aningen tråkig, Kunde ha varit bättre men det funkar! Vers2: Skön röst och mixningen e härlig!Här har ni Hank: Äntligen en annan style, Låter najz skönt beat som fan och flowet är fett! Alla hade sina bra saker men sista var skönast! 7/10 Fett keep it up!
You don't know what you got, until you lose it.
tack så mycketttttt linderr
tusenbröder: Det är bra. du lägger det najs här. mixxingen va fet. vaggan till gatan: vers1, du utvecklats fort. du flowar fint, reffen tråkig. vers2 bra gjort nelione. skönhär har ni hank: stört beat, hatar de. skönt me annan stil, trött på emo låtarna nu:P texten nja sådär asså. den funkar den härsvaret dyker upp: versen d lägger här är nog de bästa ja hört me dig! tight. stört tråkit me in samplad reff dock. vers2 det är bra
http://www.znapmusic.com/myntah/
Tack Munter
diggade hela ep'n det jag hörde i varje låt va några flowmissar men det går att träna bort nice shit!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Riktigt skjöna beat måste jag först av allt säga,gillade Vagan till gatan mest av dom 4a,svaret dyker inte upp var helt okey,inte de bästa jag hört av dig,men inte ofta man gör en EP med bara bra låtar,mitt råd till dig är öva på flow och stressa inte! Keep It Up Brotha!
Tack simon, tack robin
Glömde skriva de att denna EPn tog dig högre upp på listan,miixningen var bra,lite onödigt eko då och då,men Hank du gjorde de bra!
epn var najs dude, bra jobbat... jag har inte hört så mkt ifrån dig annars så jag vet inte hur mycket du har utvecklats sen innan, men det var bra... tajma addlipsen mer ba.02 - Svaret dyker inte upp (feat. Nelione) skönast var refrängen! hehehe ne men du lade dt fett, skön flow, mixningen var inte helt fel hlr... tima addlipsen bättre bara ;p03 - Tusenbröder va e dt nu igen för melodi på beatet!? känner igen den!! typ lejonkungen elr nåt sånt? hehe. ditt flow var bra men baara reffen var lite off, och addlipsen där... men texten var najs o dt är som räknas mest i rapmusiken... bra jobbat.04 - Vaggan till gatan (med Nelione) skön mixning, bra flow... hittade inte nåt fel på den så. bra jobbat me den, reffen borde ha nån melodi, asså sången på reffen för beatet är skönt...05 - Här har ni hank haha den var najs, mixningen var helt ok... cool text hahah ;) peeace out!
tack så mkt kostas
Nelione 1 Ingen kommentar haha 2 Diggar beatet enormt mycket. Tycker du la det fett mannen :) Nån flowmiss doc. 3Gråtfärdigt beat. Dina verser är fet. Reffen suger kuk. Ursäkta men. 4Bästa du lagt riktigt fett. Resten kan jag inte kommentera höhö 5 Så jävla flum låt :D Diggas riktigtEmilia ( Flickvän Och Producent) 1 låter krystat hört bättre men helt klart över godkänt 2 Låter stressad. Texten bra, nån flowmiss , / Nelione bra text men inlevelsen är inte lika bra som du brukar ge ifrån dig? Men klart bäst på låten 3 skönt intro Beatet är jävligt fett..Ganska bra vers. Sista reffen var som ett poof och drog låten, och de hörs att du inte lagt tid på mixningen? 4.Jävligt härlig låt. bäst på epn 5 haha diggar detta :) Rolig låt Och skönt beat och mixningen är bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nelione: tackar för kritiken E: dunder shysst att du också ger ärlig och bra kritik
Uppppa
Svaret dycker inte upp: beatet var sådär, mixningen helt okej, texten var bra, flowet sitter fint, helt okej , 7/10 :)Tusenbröder: beatet var grymt, den bästa av dom 4st låtarna, mixningen var bra, texten var helt okej, flowet var helt okej, 8/10 :)Vaggan till graven: beatet var helt okej, lite sluddrig ibland, texten var bra, flowet var också bra, 7/10Här har ni hank: beatet gillas inte, lite enformigt, mixningen gillas inte häller, texten var sådär, flowet var helt okej , 6/10 i helhet var det här riktigt bra, 8/10 ;) du utväcklas , keep it up <3 pz / ludde
tack luddemannen
Dåligt..
http://www.myspace.com/peppeboah
okej, så lät det inte från din sida för ett år sen. Menmen jag måste ha gått från grym till dålig på ett år
haha bara skämta skulle se reaktionen ^^ Du har utökat flowet det hör man iaf Det är roligt att se hur folk kan utvecklas så mycket! Mixningen var ganska soft må jag säga men lite onödiga ekon härodär Men annars finns det inget ,mycket att anmärka. Du rullar frammåt iaf! Keep It Tungt! Pz!
hehe nice, tack så mycket. har inte hört så mycket från dig senaste tiden, eller gör du mest beats?
Har lagt upp 2 av mina senaste under audio & video under namnet Fade :P