I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - Mozart Får En Fittspark

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-04 23:47

En liten brutal session med trött humör och vassa rim och brutala rader, Mozart får en fittspark helt enkelt.

Beat gjort af Herr TjippY, en god man. Spana in hönöm med.
Jag tror jag la capellan fel i början, men vafan, klockan är onsdag och jag mår trött! Klart ni ska kommentera ändå

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-03-05 00:06
helt okej, inte bästa jag hört, börjar bli lite uttjatat med denna stilen, försök variera dig lite.

men i stort sett. helt okej, du kan bättre

2009-03-05 02:04
inge ja dissa asså
http://www.znapmusic.com/myntah/

2009-03-05 11:04
Hurra, du kicka jööh! :D Lyssnar när jag kommer hem! Och tack för reklamish! ^^

Pöss! / TjippY at school
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Rappare

2009-03-05 12:55
HEhe fan najs lagt :)
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-03-05 13:31
najs flow , nice rim :)
men håller med schib att det blir en aning uttjatat med den här stilen, som mig med depp texter^
+ att du kan mycket fetare , fortsätt droppa det är guld :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-03-05 18:54
Schib & JungSb
Hmm, den brutala? o: eller vad syftar ni på?
Ja, jag kan bättre- men det här var en relativt snabbgjord session med fokus på rimmen :)

Munter
Vilken tur!

Andra-Sidan
Glöm inte att kommentera sen också bara o:

Slackerlife
Tackar mannen :)

2009-03-05 19:13
Jag tycker att det va lite anorlunda en vad du brukar köra, men jag fattar inte hur repliken hör ihop med låten men det gör inget den var bra!

Keep it on Jack!

Ps. ska spela in min vers i vår låt snart! :D

Och föresten, haha najs i slutet xD!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-03-05 20:33
Lyssnade och måste säga att det ända jag diggade här var beatet en aning och dina underbara rim, är fan avundsjuk på hur jävla grymma rim du har! Gillade dock inte flowet:(
Dra åt helvete!

2009-03-05 22:07
Garva som fan i slutet xD
Flowet kändes lite mysko, men kan inte riktigt förklara hur. :S Däremot var texten briljant och beatet är ju självklart mästerligt!

ÖPPIS PÅ DENNA!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2009-03-05 22:12
hundsim, jag har aldrig orkat lyssnat på nån av dina låtar, låter alltid lika tråkigt, finns inte flow för fem öre, och du börjar gå över gränsen nu, öppnar en beef emellan oss nu, om du vågar!
Den Fördömda Clownen

2009-03-05 22:23
låter bra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-06 16:29
Sellish
För att beatet är gjort på en sampling på Mozart, och att låten är våldsam och elak- duuh :)

Entertainment
MINA RIM ÄR BÄTTRE ÄN DINA, FÖR MINA ÄR.... gjorda av plast! Bara en sån sak! Nämen, som sagt, detta var en session och det blev mer fokus på rimrunkeri och brutala rader eller nåt annat :) Dock får nog denna stil vila ett tag nu tror jag, den kan behöva lite skönhetssömn

Andra-Sidan
Kan ha att göra med att jag la typ halva versens capella lite fel XD Jag är en jävla klåpare när det kommer till sånt och min mic ger duktigt med delay :(

D-F-C
Hur har jag gått över gränsen menar du?..

_Lukke_
Man tackar, man tackar :)

2009-03-06 16:31
öppna beef för att du inte lyssnar på hans låtar och att dom är tråkiga... ?
www.myspace.com/danielbylund

2009-03-07 13:43
bylund_90
wat

SÖK ÖVERTRÄFFA MIG LOLONOA ZORO