Denci - pallar tji (svar till pinter och c/o)
vad ska man säga? här är mitt svar keff mix but i dont give a fuuuck.Länk till http://www.speedyshare.com/911590700.html orkar inte slänga upp lyrics just nu men är det omöjligt att höra så är det bara att säga till over and out.
mhm
Kul att du har kommit igång igen riktigt skojj!! Känns som alla kommer svara enskilt nu? Fan va snabbt du svara trodde iaf två dar men det har ju inte ens gått 24 timmar vafan haha Ska lyssna nu broshan!! Vilken text mannen haha roligt med "kunde inte bry mig mindre" Kanske lite onödigt med "jag dödar skåne" Men men skitsamma bryr mig inte igentligen!! Tungt flow, rolig skön hook utveckling!! Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Instämmer med Filip, du har utvecklats som fan och denna har ni vunnit ;) UPP!
Hej, Träffat Jacob?
texten!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Och mina 100 bars är påväg just hold on!!
beatet var mad fan!, tungt skit rakt igenom, tycker accapellan var lite låg
fyfan, den var riktigt fet ! hör dock inte allt i låten och texten hade varit fint att få upp..
fbg
fan UPP!!
haha gulligt att dina vänner ba skriver,, för att tråden ska uppas,
okej här kommer texten. jag dödar skåne så fuck denna beefen jag tar med mig ligan bara för att gräva bort skiten jag är fel jävla jävel att underskatta du blir soppad under mattan mothafucka så fatta att demko han är ingenting för mig och d-nice jag ser han springa hem pinter han vet att dom var dom sämsta och den andra jävla fittan vill jag inte ens nämna när det kommer till dissar är jag kungen fuck rizzla meckar ner d-nice i blunten backup? jag tar er alla själva så säg mig pinter vem ska du nu hämta? demko han gör kalla dissar men ingen var bra för att alla missar ah men det var bra försökt pinter men jag kunde inte bry mig mindre hook: här ska det gå nån tung reffräng som sammanfattar att ni är sämst men pallar inte slösa tid på några bögar som ni för ni går på övertid är det battle ni vill ha är det battle ni ska få Denci kliver in och lägger hårt mot hårt visst skiten var aight men det tog fan en vecka nu sätter jag punkt för nu får det fan räcka fuck fyndiga punches det är mord i första graden behöver inga hårda rader för att knocka folk till gater jag måste propsa er för texten , betala ni bra? slöseri på cash för jag begraver er idag men det synd att det behövde bli såhär att behöva massakera namn ingen jävel tycker är värt så fuck erat skit mannen visar hela skåne att ni är ingenting på den fucking mikrofonen fuck internet beef jag har bättre saker för mig det sista jag behöver är att lägga nån för döden för´alla vet jag är brutal på micken jag är här för att sätta sista spiken i era kister, bitches
mhm
mycket gulligt att man har vänner faktiskt.
mhm
Tyvärr plockar du inte dem själv, förlust för din del :) den ända du tog av deras är Pinter
aight aight. kul att du tog dig tid iaf.
mhm
skrattretande men endå gullig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vet att du diggar skiten ;)
mhm
det är dåligt med kommentarer tycker jag.
mhm
En till horunge som söker hype på ma brohs...vrf blandar du dig i? serriöst, lägg ner...era jävla keffa töntar, och mannen, de e lätt att dissa näru vet att d-nice o grabbarna är i för hög klass för att svara...snitch mothafucka
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
haha fuck hype! Fråga dina grabbar samma sak isåfall. Och du kolla upp din hiphopordbok, vad snitch är för nåt.
mhm
tack för att du droppar mkt just nu, diggar allt de du lägger de vet du, sjukt nice asså MAD! haha du kissar på dom fan me de du lägger! one alone owns dem all! peace bro
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Lespar du litegrann? inget illa menat, men låter lite så :P till låten. mixen var dålig, ja. Men skitsamma. rimmen tycker jag var sisådär. är rätt petig på sånt och tycker att på en del ställen kunde det ha filats till litegrann. flowmissar här och där också men inget större man tänkte på. Attityden låg på topp, den var grym!
jag vet va snitch är din lilla råtta, fucka inte och btw tror du serriöst att d-nice o demko osv skulle dissa för att få hype, hahahahhaha! mannen, skaffa iq först, snacka sen...peace
varför missbrukar du ordet för då? som jag sa fuck hype jag tänkte mer på "vrf blandar du dig i? " delen. så din iq diss där vek sig rätt så bra.
mhm
och till erajk vill jag säga att det beror nog på mixen. lite mkt deesser kanske. Jag har inte lespat förut och tror inte jag har börjat än.
mhm
jag blandar mig i för ja märker att ni kmr va 100 st mot 4 tillslut...så stop it now o lek inte smart, pajasfitta.
jag var en mot dom och det är det sista jag lägger så du kan slutta jiddra med falska teorier. peace
mhm
Måste gå in och skriva igen. LÄGG AV! hahaha, ärligt? Ta det i PM eller dissa varandra istället, det verkar ju gå bra?
dåligt med kommentarer om man tittar på antalet downloads.
mhm
De lät soft faktiskt men inte alls lika tung som demko & d-nice, men som en annan kille sa du tog pinter iaf haha. o du borde höjt accapellan lite. Pz
DU DÖDAR brushan!
Stay strong
Du tog pinter iallfall, och accapella kunde varit lite högre, men de va inte dåligt.. och beatet va riktigt nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ska va ärlig,du tog faktiskt pinter, Props, märker utveckling sen den gamla låten, lägg ner med tid om du ska komma med något lika bra!
Du döda pinter , resten tar dig.
jag tyckte faktiskt han tog d-nice, pinter och han tredje tjommen, men inte demko, menmen, det är vad jag tycker iaf :)
fbg
låten va riiiktigt tung, grym attityd och allt det dära.. och de ja gillar mer me denna va att du tog dom så hårt ensam.. hade du gått en och en mot dom me denna så hade du vunnit..! Keep it up! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Riktigt äcklig diss, lär dig mixa! Kom till pappa jag ska lära dig hur man droppar rader. Allt jag hör e, schhhschshhc! Sluta läspa
www.myspace.com/loniiproductions www.lonii.se http://www.youtube.com/user/Pacslife7196#p/a/u/1/lUHsa-HgMbk
Älskar han Lonii han är riktigt fiin!! Fuck han vad snackar han om, kul att dom är tunga när dom är så långt borta!! 100 BARS AN RUNNIN´ Commin`
kul att du gillar Lonii-
mhm
Asså grabbar jag freestylar ut er, tyvärr men ni förlora.
www.myspace.com/loniiproductions www.lonii.se http://www.youtube.com/user/Pacslife7196#p/a/u/1/lUHsa-HgMbk
Aaight freestyla ut oss då!
alla som inte tillhör skåne e så jävla lama när dem snackar om att gräva bort skåne, räckte med det sen stängde jag av,
måste hålla me om att raden om skåne va fett onödig.. dom reppar knappast inte mig iaf! "jag dödar skåne så fuck denna beefen jag tar med mig ligan bara för att gräva bort skiten" liksom jag e snäll. varför vill du gräva bort mig? :(
haha okej jag får väl gräva runt alla snälla skånepågar. Peace
mhm
tack till alla som lyssnar och kommenterar, både positivt och negativt. Se det här som sista uppen från min sida,
mhm
SÅÅÅÅÅÅ FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT BEAT :D.. Synd att din röst förstörde det =(.. Beatet gråter ='(... Och de med "kunde inte bry mig mindre" roligt att du har kommer på det själv (hahaha, som du inte har).. Har inte hört dig innan så kan inte jämföra, du tog nt Demko, D-nice o Haarri i alla fall.. Beefen är avgjort i första rundan..
Något som gör något som skapat något
Och de med "kunde inte bry mig mindre" roligt att du har kommer på det själv (hahaha, som du inte har).. Du det visste jag ju inte redan. Antar att du syftar på afasis "jag kunde inte bry mig mindre" låt. En annan sak är ju att den meningen har använts flitigt långt innan den låten också men men nu ska jag inte sitta här och säga hur playade mina rader är egentligen. cheers och tack för att du tog dig tid.
mhm