[AUDIO] Smiley - Så vill jag leva Shue allt whoa folks ! Missade skolan idag, typ försov mig. Så jag började jobba klart med denna låten då, som nu är klar. Smiley - Så vill jag levaSmiley - Så vill jag levaSmiley - Så vill jag levaRapp: JagText: JagMix: Jag Beat: P-Flame_-_Aint_just_the_way_FinishSläng upp en kommentar efter ni har lyssnat är ni snälla :) Förlåt för stavfel.Vers1Om jag hade fått välja mitt liv själv/Hade jag inte suttit här still främst/Jag hade kanske inte vatt samma person som idag/Hade nog inte bott i Sverige utan i USA/Skulle ha den finaste bilen och den största tomten/Skulle haft en pool utanför huset med brudar runt den/Ätit på Mcdonalds varje dag ett år i sträck/Jag hade inte blivigt fet utan bara jävligt mätt/Inget jobb men ändå fått pengar, fett med chill/Hade kunnat få mitt morgonsex när fan jag vill/Hade glidit förbi och tutat med min lamborghini/Hade haft brudar brevid mig med string bikini/Jag hade åkt jorden runt och besökt hela världen/Skrattat och lyft fingret till varenda brat jävel/Åkt till Holland för buissnis typ för en dag/Komma tillbaks och äga hela Heineken lager såklart/Vers 2 Mitt psyke hade mått bra, en stor lättnad/Och hade varigt gift med Carmen electra/Ciggaretter och snus skulle vara gratis/Och inget dödligt gift i dom, bara smakligt/Det skulle inte finnas lagar för mig/Typ som kungen helt skadefri/Satt mig ner på någon bänk för att njuta/Av att få se hur folk skjuta små snutar/Hade nog sovt igenom halva mitt liv/Hade droppat ännu fetare på beats/Hade inhanlerat fett med weed/Bara för att sälja det till dom vill/Jag hade köpt ett dyrt pingisbord till pappa/Och köpt ett slott till mamma/Min syster hade fått en ordentlig pojkvän/Nu vakande jag, vill somna om igen !/