Lukke Tusen Kyssar (Mixtape)
Tja nu kan du Tanka ner mitt Mixtape Tusen Kyssar som jag jobbat på ett tag. Finns även 100 ex Tryckta skivor så tummen upp till Critical. Måste även Tacka Elov För Mastringen, G-cash För klippning och Marta för omslaget. Gäster Jakkish, Marta,Leeoz och Emmish.Vill du ha en skiva skicka ett Pm och jag skickar en gratis. Länk till http://www.speedyshare.com/723592612.html Låt Lista 01. Intro Tusen Kyssar 02. Lukke - Natten Som Brinner 03. Lukke Med jakkish - Åter blicken Mix Elov 04. Lukke Med Emmish - Dags Att Vara Jag 05. Lukke Med Leeoz - Vad Som Händer 06. Lukke - Väntan 07. Lukke Med Marta - Kommer Fram 08. Lukke - Mirakel 09. Lukke - Tusen Kyssar Alla låtar var för sig: Länk till http://www.fileden.com/files/2009/3/6/2351870/Tusen%20Kyssar.zip Hoppas Det Skall Smaka.. Ge Mig Kritik, jag behöver det.. (Inlägget ändrat av Mabande 2009-03-06 16:40:20)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fettt breee
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asgrym!!!!!!!! bra :D upp!
"Jag skulle lyssnat för de var ingen annan som gjorde"
låter lovande fan o: men du kunde väl zipat allt istället? xD do want! men seriöst, gratis? o:
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Tack roligt att det uppskattas.. hehe sant.. men tyckte det blev grymt så men får väl fixa låtarna var för sej, nån gång sen. Om det var dte du menade?
helt okej omdömme på denna altlså, texterna är bra, tekniska kanske inte men innehålelt å skön röst får ihop det så det blir helt okej, vissa låtar e hel mysiga. enda jag kan klaga på lite är kanske en smaksak men, mixingen är inte min kopp av te. den kan du utvekla!
Tack som fan mannen..
cool :d bra musik
*ERROR*
upp whoa
Tack LillP Japp dåligt med kritik hoppas fler folk visar intresse..
Fett Lukke, äntligen kom den! :)
Shulululu, har lyssnat på lite, inte allt dock. Kul att du släpper nytt och mixtapes är alltid soft. vi har haft gammalt gräl men de ja hört låter bra, keep it up och som nämnt tidigare så är inte mixningen helt i min smak, men hey.. ja är ingen proffsmixare så ja ska väl va tyst på den fronten.. För att summera de hela, helt okej gjort lukke!
Gillar de man! :) hojta på mig så kickar vi nått! peyz man!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Lite taskig kvalla på låtarna.. Men bortsett ifrån de var det soft fan. Men säger som hundsim, du borde ha zipat skiten istället. Drygt om man lyssnar på skivan och inte kan skippa tracks, om du hajjar? Men keep it up mannen :D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Topic tinx JoshaNMusik Självklart fred. LuffarN P15 Det finns en länk längst upp där du kan tanka ner alla track i zip och välja vilken låt du vill.. Tack maiin.. Tackar så mycket att ni tankade mixtapet och dessutom kommenterade fler som ni!!
hyffsat, men inget jag skulle spara tyvär!!!!! kan bli mycket bättre!!! Keep on and belive in what you do!!!!
PS. är ingen hatare bara ärlig!!! =)
Det mesta låter bra faktiskt:) Gillade mest Dags att vara jag : ) keep it up:) take care
Gudde P20 sant så sant bra att du är ärlig jag kan ta kritik på rätt sätt.. Dunderklumpen123 Tack som fan det glädjer mej gillar den också bäst .. Mer Kärlek!!
Klart de är bra när allsångslåten e me, dem andra låtarna är me feta! upp!
Djävligt bra mixtape ;) I like it :)
//Savinn
upp !!
bästpå hela whoa efter d-nice
Tack alla det värmer..
fett najs mannen :D!!!
Tinx roligt att folk kommenterar.. fred.
yeah lukke, haru delat upp skiten än någonstans? tror det underlättar för folk orkar inte alltid lyssna igenom om man inte kan ändra låt
jakkish P18 LuffarN P15 Det finns en länk längst upp där du kan tanka ner alla track i zip och välja vilken låt du vill.. Tack maiin..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
01. Intro 02. Natten Som Brinner, rkt nice brat, halvskön text. du lägger det helt aiit 03. Åter blicken Mix Elov, beatet påminner som afasi och även din stil. skönt 04. Dags Att Vara Jag, beatet funkar, tycker den blir lite enformig men texten är rkt nice. tjejen var rätt skön 05. Vad Som Händer,, gillade inte beatet så det förstördeen del, men du la det bra 06. Väntan, helt okej 07. Kommer Fram, skön attityd i låten den andra: funkar 08. Mirakel, den här va riktigt skön, skönt flow 09. Tusen Kyssar, den här va också jävligt skön attityd till beatet tycker den var helt okej dom sista låtarna stack ut mkt högre än dom andra, du verkar ha potential att dropp kingt både deppit och party sååå fortsätt skapa hare hank
bättre vara ökänd än okänd
mingo P17 varför göra reklam i denna tråd?
Tycker det är skönt över lag :D go känsla i nåra låtar :)
kul med komentarer fortsätt
Underdog P20 tackar så mycket att du gav en utförlig kritik soft soft forsätt och kommentera det uppskattas fred..
Sprattel_orgasm soft att du verkar digga..
Inte hört dig innan, men kan iaf säga att jag hittat nån ny att lyssna på. Dags att vara jag : Den var riktigt skön, bra beat val och text .Kommer fram : Beatet var najs, bra text och skönt flyt .Mirakel : Riktigt bra text, Beat valet var fättNatten som brinner : Det beatet diggaR jag inte, men annars var allt skönt. reffen var riktigt soft Tusen kyssar : skönt beat och flow, texten var även najs.Vad som händer : Beatet var soft som fan, texten var skit najs Åter blicken : Beatet var riktigt najs, texten soft som fan.Väntan : ännu ett soft beat. text är riktigt skön. Råka lägga dom lite fel i spelningslistan :P =) Men det var bra mixning over-all. Keep it App
Dutt kul med kritik fortsätt så whoa
Robin: tack Dutt 16 tack som fan roligt att du diggar och soft att du ger en urförlig kritik.
skööööönt lukke det diggas =) har inte lyssnat på dig innan får väll börja nu :) o förästen har du kickat på rstjernberg prodd ? min homeboy
izakk tack så mkt ja det tycker ja att du skall göra hehe.. rstjernberg ja det kan stämma Forstätt komentera det gillas.