sprattel orgasm- folk Länk till http://www.znapmusic.com/sprattelorgasmtext:kommer inspringande full och galenser knullande dvärgar på balenmedans jag håller talentalen om talande analerdet säger fuck alla som skiter iatt lyssna på sprattel orgasmett skep kommer med fukkade musikerfukkade lyrikenhela min stil faller på mitt problem med spritbehöver runka mer å göra mera beatmusiken som skakar de normalakommer full upp på scen faller ner ända till salata den i munnen å ta det änna chill sararef.. x2folk pratar så normaltfolk beter sej så normaltfolk e folkjag skapar ändå musiken för folkså folket, upp med händernaå säg fuck alla andrasom klagar å klandrarfolk klagar för mycket på folkingen behöver en tolkutan en toalett man kan skita iskiter i saker å ting som inte betyder ingentingjag skiter på din rapmen jag vet att du skiter på min rapså låt oss skita på varandrakan inte klandraatt sandrasitter å pullar sig själv, hon njuter å såhon stönar, fittsaften den sölar å såalkisarna köar å så efter mer alkoholskål din jävla idiotstå inte här å säg att min rap suger, när du e enwannabe hip-hop patriotstå inte här å säg att min rap suger, när du e enwannabe hip-hop patriotrefx2