sprattel orgasm- orkar inte Länk till http://www.znapmusic.com/sprattelorgasmtext:orkar inteingen ide att orka runkasitter å ölen klunkarskallen å hjärtat dunkarlivet, japp de funkarmen ingen ork att runka flera timmar om dagenser en kåt brud på tv, ser en vacker kvinna på omslagetpå en cdmen va ska man göra åt saken, när man inte orkar runkahela dagensvenska flickor e söta, kåta å vill mycketjag får rycketpå vanliga folk som säger, det e fel med porrkanske beror det på att din fitta å kuk e för torrrefjag vill knulla, jag vill runkajag vill slicka flickans fittamen idag orkar jag inteför idag orkar jag inteorkar intejag har inga problem med att få min kuk att ståmen idag orkar jag inte knulla å såeller runka å såför idag har jag druckit för mycket alkoholkom inte å säg att du inte har känt samma känslava fan, e du en död människajag ser porr på alla språk, inte bara på engelskamina problem e inte att jag har lust nujag har bara inte ork just numen om du visar din våta fittakan jag ta ett kort flicka, å sen runka imon,ringa imon å knulla imonförstår va jag säger va?förstår va jag säger va?ref