I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Sötnosarna Live - Dieselverkstaden (8 mars)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-08 23:15

[Video] Sötnosarna Live - Dieselverkstaden (8 mars)

Yes, jag fick i uppgift av allas vår älskade Hundsim att lägga upp videon från Sötnosarnas live-spelning på Dieselverkstaden!

Låtar som spelas:

Intro/Outro från Tuberculos Netplay
This Is How It Is
Driver Mig Galen
Vi Är Sjuka.

Värt att nämna också: Detta är Hundsims första liveuppträdande! :)
Enjoy.

Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2009-03-08 23:18
Första killen hördes ju inte..
Hej

2009-03-08 23:25
va fan? O.o man hör ju inte snubben !:O (han första)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-08 23:30
Micken närmare munnen är väl den främsta kritiken man kan ge.. Annars såg det väl bra ut, det behövs väl lite mer rörelse och energi, men det är saker som kommer eftersom :)
Hej

2009-03-08 23:37
Hypnoz
Haha, jag märkte det i efterhand :( Min första spelning, ingen miccheck innan och sen fumlade jag som fan. Bättre kombo blir det inte, men jag tycker jag vrålade på rätt bra annars med!
Nästa spelning ska jag fan käka upp micjäveln!

Rannel
):
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-03-08 23:43
Shit . blev förvånad va Spades har utväcklas :P han va skön på scen bra rörelser o shit. Men hundsim hörde inte så mycke. men aah.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-08 23:44
killen i brun tröjja var väldigt osäker han i vit tröjja var bättre

2009-03-08 23:44
Okej, låter bra! Men tänk på att hålla micken likadant (alltså i samma grepp), bara att du för den närmare munnen. Många gör felet att dom håller runt toppen på micken och täcker därför för mycket av membranet, vilket gör att volymen påverkas rejält. Annars var det grymt bra för att vara första livegiget, propps för det! :)
Hej
Rappare

2009-03-09 01:04
haha njs :D spades knullar ( märks att det inte är första gången) Hundsim var cool för första höll micen lite för långt bort? ni e duktiga

2009-03-09 01:31
bra för va första live spelning!

sen han i vit va ju värd å se, den andra hörde jag inget nästan...

2009-03-09 01:45
klipp dig
Http://www.myspace.com/besononline

2009-03-09 01:55
Hypnoz
Tack för tipset! We'll keep ya updated om utvecklingen ;D :D

Beson
Will do, måste bara hitta en anständig frisör. Det är mitt ex' fel att jag ser ut som en svamp i frillan nu, så går det när man låter klåpare göra jobbet.. Suck. Nåväl, jag har en JÄVLIGT ball tatuering för att kompensera

2009-03-09 09:04
Nu kan ju jag se till att kommentera också! :D

Man ser att Spades njuter av att vara på scen, det är bra! Snyggt lagd rapp också!

Och Hundsim, hångla med mickjäveln! Annars big upp för första spelningen!

2009-03-09 11:44
Man hör inte dig så mycket Jack men det e bra för att va första spelningen, men du måste röra dig lite mer också, asso variera dina "handrörelser" och rör dig mer när inte det e din vers också!

Ps. Förlåt att jag inte kom men hade mycket den dagen :(
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Poet

2009-03-09 15:31
Tack för alla gulliga kommentarer!
skulle laddat upp om Jack inte tjatade på Tjippan!
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2009-03-09 20:15
Andra-Sidan
Nästa gång ska jag fan käka upp micjäveln innan spelningen, då jävlar ska NI SE PÅ FAAEN!!

Sellish
Jo, såhär i efterhand sitter jag och mobbar mig själv för mitt loopade handvevande xD

spades_joola
Det var han som sa att vi skulle lägga upp den, jag sa åt honom att göra det själv :D

2009-03-09 20:52
hm det var väl okej, men lite tråkigt när ni bara går fram och tillbaka hela tiden ^

2009-03-09 23:33
hahaha jackie, du e söt!

pusss
Detta är min forumsignatur

2009-03-10 00:34
vit var bra , brunt mindre bra
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2009-03-10 01:38
man kan ju inte bedöma han i långt hår , för man hör ju inte honom ;)

men fortsätt lägg ut live videos,,, det e nice å kolla

2009-03-12 23:23
En liten upp på denna bara för att dom är så söta på scen? :D

2009-03-13 00:45
Han i vitt kunde sin grej..
tycker att han borde kickat med ngn annan för han i brunt förstör rätt mkt..

men de ärinte alltid lätt första gången:P

//peys Adm
Riktigt Brutala <3