I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spades och Noodlestyle (mrnoodle) - Session

Vår Hiphop - Audio & Video

Poet

2009-03-10 18:05

Spades och Noodlestyle (mrnoodle) - Session

nu har vi gjort en session och jag tycker ni ska gillar't
men det är inget måste, bara ni inte hatar för mycket

puss på alla

justfan
här har ni låten

Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda
Rappare

2009-03-10 18:19
först!!!!!
Första båda ni e grymma i lyric. Spades flow har blivit bättre sen jag hörde sist.
Nudelns mix njaa.. härligt flow på dig endå o text

2009-03-10 19:04
Jag och min kompis brukar kissa kors, och vi är inte bögar? : (

Spades tycker jag var sådär.

Nudeln tycker jag var bättre.

okej session
Blunted in stockholm

2009-03-10 21:47
gillar't inte att spades capella kommer direkt när beatet börjar, hundsim gillar "uppvärmning" av nåt slag :D men flytet är najs och texten vet vi redan innan den skrevs att den skulle bli bra skit- och det backade den upp. gillar't jewtube-raden och att du tog åt dig av min kommentar kring spermier-raden :D
dock var dina ads alltför höga och på vissa ställen onödiga enligt mig, men det är ju nåt vi inte pysslat med innan så :D

jora, nudeln flyter också på- men mixningen kändes alltför olika spades och på nåt sätt lite burkigare :( gillar speedandet på vissa ställen, vissa lyckas, andra inte. men enligt mig lyckades du göra det snyggt!
"sedan seglar jag bott", skulle du väl kunnat ta om? känns dumt att avsluta en vers med läspande :/ sen vet jag inte om det bara var en "dålig tagning" eller om du faktiskt läspar, om det senare är anledningen ber jag om ursäkt- men det lät inte bra som avslutning bara. och så tog låten slut för plötsligt :U
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-03-10 22:09
tycker den här är bra :D puss
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Rappare

2009-03-10 22:57
Rätt soft överlag :)
Beatet ör gött, o båda flowar helt okej, men håller med hundsim om att Spades kommer in på en gång, skulle vart soft med lite intro.
Men Peace
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Poet

2009-03-11 16:05
tackar allihopa =)
Sötnosarna Represent!
- Fronda
Poet

2009-03-11 21:42
upp?
Sötnosarna Represent!
- Fronda

2009-03-12 21:50
kul att lite folk har kikat in:) haha vet inte varför det låter så, har väl en jävla massa saliv i käften eller ngt..ska man spotta på micken så ska man fan spotta på micken...
http://www.myspace.com/noodlestyle