Radiman - Tempelkrigarna (Style-D skiv släp)
Tjabba det är radi man från style-d vi ska snart släppa album och ja tänkte ge er smakprov på et spår från skivan "vår tid att glänsa". tempelkrigarna heter låten och man får tänka sig in i den tiden. det e ett smakprov så ni får inte hela låten för'en när skivan snart komer.Länk till http://www.speedyshare.com/461113241.html Yo!
skivan kommer snart
tänk att radi sprinnger i skogen Tänk att radi är kungens oven tänk att radi har en häst tänk att radi sloss som en riddare Ja har svärdet vi min sida i en tid då sverge kriga det kom en kile på än häst och han sa "Det är farligt dansken e kvar" ja tog upp min PIL o min båge jag sköt tio skot med min båge O jag red sedan långt där ifrån sparka po min häst så den sprang där ifrån Ja va ganska trött ja springa för min häst hade döt i bara slitna sandaler som Torleif hade jort av mage men jag trötna på sitvashionen så ja la en bumling i kanonen
skivan kommer snart
med lite övning kan ni nog allt bli något
superman!
men gud förbannat.. HAHA, kunde bara skratta åt både låten OCH texten. Hoppas det inte var något seriöst. No hate
ge bra kritik inte bara klag fattar ni inte
skivan kommer snart
Det var ett skämt va eller försöker du få fame på att inte kunna svenska och verka allmänt retaderad? Ska jag nog ha som min fääääästlåt
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Bästa jag hört på länge haha
tack alihopa snart komer skivan så ja komer lägga upp masa nya låtar innan skiv släpp!
skivan kommer snart
asså jag tycker det här är asballt, sköna idéer som fan!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
Jag tyckte det lät bra:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tak hsl ska vi göra låt?
skivan kommer snart
vad tyker ni
skivan kommer snart
HAHAHAHAHAHAHAHA Jag pissar snart på mig HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Asså oj förlåt inget illa menat XD hahahahahaha Va kallar du det här Tänk att atlantics kissar på sig tänk att du suger enligt mig sheet jag hajjar inte är inte detta en rapp sida XD HAHAHA Nää men okey seriöst Lär dig prata rent skit i ECO hela tiden Lär dig hålla en hyfsad bra takt och sjung inte ut alla orden i låten tror det skulle funka bättre om du prova PRATA snabbt XD HAHAHAHA asså va fan är det här jag kan inte sluta garva XD hahahaha ha det XD hahahahahahaha
Atlantics Staden Har Återuppstått
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA sköööönaste låten jag hört!!:D
www.Myspace.com/theandena
tack killar ja ha en ny låt ja ska lägga uppo komer snart ny låt men bara smakprov riktiga låten komer på skivan som snar e klar
skivan kommer snart
ja elsckar när fålk stavvar ret och int sär skriver Skit fett låt manen! Riktit bra jue! Piz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va nice att gå sin egen väg, detta kan bli något stort, flummig rap på schyssta beats!
skönt att nån släpper låtar me lite klass iaf! fortsätt för detta svänger rejält!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
shit, det här är riktigt jävla fett.. du har verkligen lyckats fånga riddartiden, jag kan verkligen känna det du säger.. fyra tummar upp
http://www.myspace.com/akinonline
tak akin
skivan kommer snart
vil meddella att skivan börjar bli bra nu min brors kompis gör mixing och nuya beat til oss som vi håler på med. börjar snart släpa längre versoiner på lotarna okså.
mvh radi raptor
skivan kommer snart
ska köpa ny mik
skivan kommer snart
yes najjs låt, blir i min mapp "Bästa jag hört" (:
*ERROR*
giklar ni bilden?
skivan kommer snart
snart komer skivan
skivan kommer snart
komentarer
skivan kommer snart
upppp
skivan kommer snart
uppppp
skivan kommer snart
upp på detta asså
http://www.myspace.com/akinonline
hihih raptor!:) Nej, men det är något särskilt med låten asså, många hade nog sagt att den suger ordentlig kuk, men av någon anledning har jag lyssnat på den 7 gånger i sträck nu, och det låter jävla inte helt fel:) fortsätt såhär radi, härligt jobbat!
Flyter som en död fisk
Min kusin som e 6-7 stavar bättre än dig, men big up! ;)
tak fiddi
skivan kommer snart
uppp radi
skivan kommer snart
Jag har ju som bekant redan kommenterat låten (omänskligt överfet) Tänkte bara passa på att kommentera den sköna bilden med, jag älskar den sköna lilla negerkillen som ni målat, han med en mick jämte skallen! Keep it up, du droppar det tungt i alla väder raptor, om det så gäller att droppa rap på ett fett beat, eller att droppa fet konst på en vägg! Härligt mannen!
Flyter som en död fisk
heh tak sog du att ja jort R till än rapotr okså??
skivan kommer snart
haha jag såg inte det först, men nu när du sa det så kollade jag extra noga, Fett gjort mayn!:)
Flyter som en död fisk
ja har jort intro til skivan kan skicka om du vil ha ge msn snabb
skivan kommer snart
VAFAN, lär dig skriva.. får fan damp, satan i hellvete..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker