Hsl Ft.Fade & Lerkish - Sommar låten Här är en snabb sommarlåtMed HsL, Fade och Lerkish lämna gärna en recension Länk: Länk till http://www.speedyshare.com/708941503.htmltext: Vers 1 HsLJag tycker det är dags för sommaren att komma//det är som för mig som inte vill till bromma//jag vill sitta vid stranden med en glass i handen// och bara sitta och softa med tårna i sanden// blommor och bin, och ett stort grönt gräs//vi tar vårat pack och drar till bollnäs//packar upp tältet och softar av värmen//solen steker på våra nyrakade ben//när vintern är här så ändrar vi valuta//det är bara för att vi ska få åka och njuta//njuta av den underbara värme från solen//bara sitta vid den varma sköna poolen//i våran väska finns inga varma tjocka kläder//det finns bara tunna linnen och badkläder//här hemma bär man mest bara mössor utav läder//här sitter man i solstolen med sin solfjäder//reff: LerkishVi softar på stranden med bruden i famnenvi vill ha fötterna i sanden sen drar vi och köper lite glassglassen vi köpte var en topp glass vi softar på stranden med bruden i famnenvi vill ha fötterna i sanden sen drar vi och köper lite glassglassen vi köpte var en topp glassVers 2 FadeJag är less på snö o slaskDet är alltid kallt o jag vill ha det varmtJag vill ha sommar (sommar) o solJa vill sticka bort från vår iskalla nordGlida ner på stranden med bruden i famnenSpela vollyboll o känna på sandenSen på kvällen tända upp en brasaSe på solnedgången o bara chilla o njutaJag vill kunna vakna med solen på kindenKänna värmen och den härliga vindenSommaren är det bästa jag vetJag önskar att den kunde stanna i en evighetför jag gillar inte risiga kalla vinter klädernu får man sitta inne i dessa vintervädersommar, sommar det är dags för dig att kommavinter packa ditt pack så kan du återkommaReff: LerkishVi softar på stranden med bruden i famnenvi vill ha fötterna i sanden sen drar vi och köper lite glassglassen vi köpte var en topp glass vi softar på stranden med bruden i famnenvi vill ha fötterna i sanden sen drar vi och köper lite glassglassen vi köpte var en topp glass