Tack så mkt :) slänger upp texten också Vers 1: har ni sett hur världen ser ut de bara massa kaos inte som de va förut när man kunde gå o möta alla sina grabbar aynas går förbi ingen springer alla stannar för vi visste dom kan inte göra någonting vi kan softa hela dagen bara tare chill men nu e de ändring ingen jävla lek polisen dom finns över allt o följer alla steg så ta de försiktigt ja vet hur de känns o titta bakom axeln varje gång men e på väg hem men de kommer lösa sig försök o hitta tröst nån annan stans istället för o röka blaze vi går mot bättre dagar tänker på saker ja saknar va har vi kvar här när vi stryps av svenska lagar som vi har bestämt själva o folk som tycker dom e bra borde skämmas de kommer aldrig kännas mer som hemma här Reff: ja tar en runda o kollar mig omkring o ja vet att livet ger mig ingenting o ja kommer trampa ner o ja vet att de e bara problem på ända vägen som ja ser (x2) Vers 2: ja tar en runda o ser hur de blir ett bra liv som allmänheten gjorde till skit de kommer ta tid o vänja sig me sakerna som händer o ja vet att ja kan förlita mig på vänner då ja har de svårt vet inte vilken väg ja ska gå åt o kämpar genom alla år nåra me skratt nåra me gråt om du förstår skulle du inte längre kolla snett men vissa har de bra o vissa föds rakt i problem direkt är inte rätt men inte den som klagar heller för en ensam röst hörs inte i dags samhället så det e inte nån idé att ens försöka sluta pröva för dom "över oss" vill inte lyssna inte höra o ja e trött på bara göra som dom vill för de man har gjort ja de räcker inte till så nu kör ja efter min regler o lever de de livet utan mening hoppas att lyckan bara fått en försening Reff: ja tar en runda o kollar mig omkring o ja vet att livet ger mig ingenting o ja kommer trampa ner o ja vet att de e bara problem på ända vägen som ja ser (x2) Vers 3: vi lever i systemet som e vanföreställande bara spela me i spelet vet att de e skrämmande när materiella saker kommer före själva livet där pengar e makt o ingen vågar ta de klivet för att bryta sig ut från korruption lita inte på de du ser under ytan känner man oron o alla vet att fasaden spricker tillslut så frågan e hur länge ska dom göra världen sjuk hur länge ska man alltid behöva o vara rädd för dom som sagt ska skydda oss är ett jävla skämt finns inte nån procent av dom vi kallar staten som försöker göra något bra åtminstone för dagen så länge behagen mättas skiter dom i de rätta dom strävar efter det perfekta genom att bara hjärntvätta nån där ute borde sätta dom på plats men när tror inte nån vill ställa sig emot en hel värld för många år kommer gå under de hära när dom styr o ställer o får samhället att förtära finns inte längre ära bara manipulation dom får människor att sära och folket tappar tron o sen vågar dom begära att vi ska fylla funktion när dom inte ens e nära de ja kallar illusion o dom vill att vi ska lära bränna upp den sista bron till familj o kära fan ja ska försöka sträva emot Reff: ja tar en runda o kollar mig omkring o ja vet att livet ger mig igenting o ja kommer trampa ner o ja vet att de e bara problem på ända vägen som ja ser (x4)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.