I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Änglalik (ft.KevinKelly) - I min skugga.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-15 15:39
Din bästa anser jag :D
mixningen e skit skön
Flowet och texten skit bra
reffen e najz

pumpas 24/7

pz

Graffare

2009-03-15 15:46
Real fat main, gillar texten men hör lite flowmissar ibland. reffrängen var bra men dock inget bra från han , beatet var tungt också men som frank sa det lät plastigt.
Tycker du har utvecklats sjukt snabbt och du kommer bli as bra med tiden.
fortsätt kicka! / easymate
http://www.myspace.com/easymatemusic
Rappare

2009-03-15 16:22
fett meh nice mayn <3 :D Sköna texter NICE mixning fett meh bra ;) "blink blink" :D
http://soundcloud.com/forsbergmusik

2009-03-15 16:23
Soft!
Tycker du lägger de bra:) Men tyckter de blev lite tjatigt med hela 3 verser. 2 hade räckt de lät lite likadant liksom. Men som sagt du gör det bra :) fortsätt spotta broder!
Reffen digga ja inte alls :/
Http://www.myspace.com/besononline
Rappare

2009-03-15 17:38
thanks y'all ! mer? ..keep em coming!
Rappare

2009-03-15 18:41
kom igen whoa :( dont do this to me!

2009-03-15 18:51
den var bra tycker jag, men mixningen var inte den bästa faktist.. sen diggade jag inte reffen så jätte mkt men den var bra :D

2009-03-15 19:28
mysflow, myskänsla, mysröst och helt ok text!
kevinnelly la en fet reff med myssång

i andra versen lät din capella off, tror den skulle låta bättre om den flyttades liiiite åt höger för du låter 'stressad' typ.

men låt gärna bli att reklama i min gb i fortsättningen så är du snäll
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Producent

2009-03-15 19:52
allting är tight fast det känns lite medioker, eller hur man ska säga det. det är väldigt många som kör samma flow, betoning osv...snubben på refrängen va lite off-beat här och där...det är snyggt att dra ut på ord osv men det kändes lite otight...

men ba fortsätt...peace
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Moderator

2009-03-15 19:56
Har visst missat den här låten, men den tightaste du gjort enligt mig. Speciellt texten var övertung, rimschemat i framförallt första versen är så jävla av kroken. Skönt och varierande flow låten igenom som gör att det inte blir tråkigt att lyssna på, beatet passar grymt till låten. Ahh vad ska man säga, dock håller jag kvar i att du påminner om RMK, sorry ;> Men tvärbra jobbat av dig Änglalik!
Kevin Kelly läggen en perfekt reff också, riktigt skön att lyssna till och passar in riktigt nice, bra jobbat av dig också!

:)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-03-15 19:59
Riktigt soft låt man, diggar reffen
skönt flow och fet lyrik!

big up man!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-03-15 20:49
Finns mycket att säga. DEN E UNDERBAR gubben :)
Texten svider i hjärtat haha nej men riktigt bra text och flowet är grymt ;)
Bland de bästa jag hört me dig :)

Jävligt bra : fortsättt

KEEP IT UP BRO

2009-03-15 21:07
Jag tycker att låten var riktigt fet, texten är riktigt tung och jag kan relatera till den.
Beatet va riktigt grymmt och flowet var grymmt..

Keep it up ;)

//Al-X

Rappare

2009-03-15 22:33
tack alla! riktigt schysst respons denna gång! fortsätt så :)

2009-03-16 01:21
Reffen var riktigt dålig.
Du flowa rätt nice och bra textmässigt.
Däremot hörde jag några adds här och var som va lite off, fast kanske jag som inte lyssna ordentligt.

Beatet gillade jag inte så jävla mycket heller.

Låten var helt okej, tror inte det är de bästa du gjort men.

Peace!
/Gb

2009-03-16 12:08
det ända som är riktigt bra med reffen är när "min skugga och jag" glider ut över takten.
Rapmässigt helt okej. känns som det kommer lite flowmissar ibland men ingen större fara.

Kan alltid göras bättre so keep it up.
One!

Slash DYS
"Disturbed Vibes Basement"
www.myspace.com/dysmonia

2009-03-16 12:31
texten är sjukt bra, känns som flow på både vers och reff kunde varit bättre det ligger lite off här o där, men en jävligt tung låt. fortsätt med denna stilen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-03-16 15:16
thx dysmonia, acke, gb ! mer?

2009-03-16 15:18
Fin bra text hyfsat flow kunde gjorts mycket bättre . playat beat som attans ;o
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-03-16 18:35