I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ceder - Det Blir Inte Bättre (EP)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-03-14 15:57

Ceder - Det Blir Inte Bättre (EP)

Tjo!

Ceder har precis droppat sin nya EP! och eftersom han ska bort i ungefär ett halvår så blev det 6 feta sololåtar från min vän..samt en session som en extra bonus track.. som ni får hålla till godo med under dessa 6 månader.

EP:n är Ceder i ett nötskal. Genomtänkta texter om livet, och saker som betyder nått. Blandat med mer lekfulla grejer där han visar att han även kan flowa och har ett välutvecklat rimschema...

Här bjuds på ett potpuri av högsta klass från Skåne!

Länk till http://www.zshare.net/audio/570328417de768de/

/Max

Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2009-03-14 16:03
Låter grymt mannen, nice ljud, fett flow grmt kortsagt
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-03-14 16:13
Låtlista

01. Intro
02. Beatet Sköter Resten
03. Fortsätt Snacka
04. Det Blir Inte Bättre
05. Oh Yes!
06. Den Onda Cirkeln (med Max)
07. (Session (med Grizzly) - BONUSLÅT

2009-03-14 17:13
fan vad glad jag blir ceder.....fett flow feta texter shysst mix....1,2,3 e överfeta... utveckling maaaaan
"Fullt med snitches överallt,alltid lugn i sinnet för jag röker hasch"

2009-03-14 17:16
fortsätt snacka e fetast på epn klockren
"Fullt med snitches överallt,alltid lugn i sinnet för jag röker hasch"

2009-03-14 18:21
tankar den nu. återkommer..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-14 18:46
den enda som faller mig helt i smaken är 06. Den Onda Cirkeln (med Max).
det andra är inte dåligt men jag tycker inte om det så mycket bara.
ändå bra gjort tho. lär sakna dig C.

be cool
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-03-14 19:36
Thx för alla kommentarer än så länge, det uppskattas big time!
ett extra tack till Max som mixat skiten och skrivit en förträfflig presentation..

låt det nu flöda folks!

pz
www.myspace.com/cedermusik

2009-03-14 19:54
Håller på att tanka, ska lyssna ordentligt sen!

Hoppas du får en riktigt skön tripp down under och att allt flyter på som det ska. När du kommer hem får vi stänga in oss hos Max ett dygn och modea sönder! Hoppas du kommer hem med en massa inspiration som bara måste ut direkt. Vi ses kompis!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2009-03-15 02:18

2009-03-15 18:24
upp!

2009-03-15 18:26
Låter bra som fan man!
diggar den onda cirkeln mest!

Big up!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-03-15 21:56
Tankar nu men hinner inte checka idag! Kollar och återkommer troligen imorrn!

Have a safe trip compadre

Peeeys

2009-03-16 10:42
01. Intro - Fyfan va fett detta är, här är du i ditt esse enligt mig. Det finns två Ceder som är sjukt feta, detta är den ena, den andra är den eftertänksamma, välskrivna, seriösa som man hittar på Den Onda Cirkeln.

02. Beatet sköter resten - Detta beatet vill jag också kicka på hehe, du skulle hookat maaj. Tycker du är skön på den men hade velat ha dig ännu kaxigare och lite släpig. Detta beatet bjuder in till det som faan.

03. Fortsätt snacka - Tung hook! Håller med Björn om att denna är riktigt fet. Räcker så.

04. Det blir inte bättre - Kärlekslåtar blir inte bättre än såhääär. Första versen framförallt är extremt välskriven.

05. Oh yes - Den enda låten på EPn som jag inte gillar. Gillar inget med den förutom beatet som är Dipset all the way! Tyckte du skulle använda "oh yes" i den text och dribbla med beatet lite.

06. Den onda cirkeln - Skön låt som fan, älskar hooken, Max gjorde den bättre än jag hade gjort. Din text här C är riktigt bra.

07. Session - Snabb session som springer rundor runt mycket på whoa.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2009-03-16 18:26
upp!
Rappare

2009-03-18 16:46
thx mannar! uppskattar verkligen det, speciellt bjorns lite mer utforliga! hade varit nice om folk kollade in o skrev iaf en liten kort rad.

sitter har i bangkok med 35 grader just nu (11 pa kvallen), hoppas ni e ordentligt avundsjuka =P

pz.
www.myspace.com/cedermusik

2009-03-18 21:20
Förtjänar mer respons, upp!