01. Intro - Fyfan va fett detta är, här är du i ditt esse enligt mig. Det finns två Ceder som är sjukt feta, detta är den ena, den andra är den eftertänksamma, välskrivna, seriösa som man hittar på Den Onda Cirkeln. 02. Beatet sköter resten - Detta beatet vill jag också kicka på hehe, du skulle hookat maaj. Tycker du är skön på den men hade velat ha dig ännu kaxigare och lite släpig. Detta beatet bjuder in till det som faan. 03. Fortsätt snacka - Tung hook! Håller med Björn om att denna är riktigt fet. Räcker så. 04. Det blir inte bättre - Kärlekslåtar blir inte bättre än såhääär. Första versen framförallt är extremt välskriven. 05. Oh yes - Den enda låten på EPn som jag inte gillar. Gillar inget med den förutom beatet som är Dipset all the way! Tyckte du skulle använda "oh yes" i den text och dribbla med beatet lite. 06. Den onda cirkeln - Skön låt som fan, älskar hooken, Max gjorde den bättre än jag hade gjort. Din text här C är riktigt bra. 07. Session - Snabb session som springer rundor runt mycket på whoa.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.