|
|
|
|
|
ove yo man- jag kan rimma
Länk till http://www.znapmusic.com/oveyoman
text:
ove åker skidor utan skidor han kollar i playboy tidningar som visar slidor riv inte ner pamela andersson planchen mamma då kommer din son ove ramla ner på golvet å stamma om saker som inte finns ove har varit sjukt kåt så länge han minns ingen kan rappa som ove, han lägger rader så fint men hans skit luktar skit som han tycker att sprit gjorde när han va liten men nu har han egen bar å dricker upp hela jävla spriten
ref x2 jag kan rimma på saker som rimmar jag kan försvinna i timmar men du finner mej bakom skolan sittande, rimmande å mumlar med polarn gunnar
folk skapar musik ove skapar en trend som e unik han e inte fysikt stark men han kan brotta ner en tant i en park falcon öl, han dricker å så om du vill snacka skit, e det bäst du sticker å så för när ove blir arg, då ryter han som en pudel när han greppar micken, han hör jubel från kåta kvinnor, som slänger sina bindor upp på scenen han rappar, men han följer inte det normala hip-hop spelen om du vill dricka öl med ove, så får du betala med 1000 lapp sedeln det e så det du måste förstå det
ref x2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Nej du kan inte rimma =)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|
|
|
|
|
|
ingen takt, inga rim! riktigt dåligt!
gör det bästa jag kan, men är alltid öppen för tips =)
|
|
|
Bronkish P21
tack att du kommenterade låten innan du lyssna på den, du får en stjärna i kanten direkt. å säg inte att du lyssnade innan,, för jag vet FAKTA!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
kefft.
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|
|
|
|
|
|
hoppas till gudarna att du inte menar allvar med din musik för de är såna som du som fuckar hela gamet. sen så har jag sett bättre grammatik från en nykommen invandrare på rosengård. texten är bland det sämsta jag läst, beatet sög rätt så dugligt. taktkänsla har du ingen aning om vad det är. hade varit bättre utan beat. eller bara beat xD haha. mixing kan det inte ens kallas ^^.
"han rappar, men han följer inte det normala hip-hop spelen" true words my friend. true words. borde spela i paraolympics istället :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
eraajk
okay,,, men du lyssnade aldrig heller, men det e lungt, lägg ner din tid på kommentera låtar som du inte lyssna på,, det e ju fan coolt
|
|
|
ja och det är jävligt coolt att göra en låt som är fan sämre än stanislavs låtar och tycka att man är fetast på whoa, det är ju verkligen fräsigt!
http://soundcloud.com/dustycreek
|
|
|
Jag lovar att jag lyssnar, och kan säga att detta var inte bra... sätt dig ner och lyssna igenom din låt ett par gånger, helst med en kompis som kan bidra med extra öron. se till att kompisen är ärlig också. testa med att lyssna på låten dagen efter så du vet ifall den är värd att lägga ut... säger absolut inte att du ska lägga ner musiken men tycker att du ska jobba mycket mer på material innan du släpper. peace.
Visdoms ord från Markulin: Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
|
|
|
MYCKET MYCKET MER
Visdoms ord från Markulin: Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
|
|
|
Och sen behöver man inte rimma, men ifall det inte är cleana rimm med är det ännu vikigare att se till att flowet är bra
|
|
|
Du borde koka ihop dig med "the rapp-artisten" ..
|
|
|
Tycker du jag behöver höra låten för att veta att du inte kan rimma när du lägger upp en text i tråden som jag antar tillhör låten och du har "jätte" bra rim! Därför jag gjorde som jag gjorde och varför försöker du ens "sätta dit mig" ?
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
|
|
|
du säger ju bara ord utan mening för att det ska rimma
With all that Jah creative why cant we just live as one
|
Graffare
2009-03-15 10:51
|
OMG OMG OMFG! WTF E DETTA?
S K B . Graff it dont stop it!! www.myspace.com/otkotk http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
|
|
|
JungSb P14
du lyssnade inte heller, men tack för kommentaren ändå!
tobbskii P19
bra att du fick dig ett skratt
Dizzy89 P19
va snackar du om? vadå sämsta text du läst? vadå mixning,, jag e inte här för å säga att jag e producent, skryter inte i låten,, låt titeln va ju bara "en rolig mening, hade ju inte alls med att jag skulle skryta att jag va bäst på whoa, om ni lyssnar på min musik, så fattar la vem som helst att jag inte skryter eller gör "cool" hip-hop. ove yo mans musik handlar om å ha kul när man spelar in, inte få skivkontrakt eller få bäst kommentarer från whoa... la upp låten, för jag tycker det e kul! thats it... väntade mig inte något dunder positivt ;)
|
|
|
Dumhetskomplex_
när har jag sagt att jag e fetast på whoa?
markulinen P18
tack för kommentaren, jo jag ska jobba mer med allt, innan jag släpper här på whoa nästa gång. lovar.
Bronkish P21
jag försöker inte sätta dit dig alls, sa bara som det va,, du kommenterade låten innan det va några lyssningar på låten,, å sen,,, som jag sagt innan,, låt titeln har INGET MED ATT JAG E BÄST PÅ RIMMA ELLER E FETAST PÅ WHOA!!
|
|
|
bless P18
ok gör jag,, e inte så haj på detta med rapping
OtK
hip-hop musik kallas det
|
|
|
Dizzy89 P19
va snackar du om? vadå sämsta text du läst? vadå mixning,, jag e inte här för å säga att jag e producent, skryter inte i låten,, låt titeln va ju bara "en rolig mening, hade ju inte alls med att jag skulle skryta att jag va bäst på whoa, om ni lyssnar på min musik, så fattar la vem som helst att jag inte skryter eller gör "cool" hip-hop. ove yo mans musik handlar om å ha kul när man spelar in, inte få skivkontrakt eller få bäst kommentarer från whoa... la upp låten, för jag tycker det e kul! thats it... väntade mig inte något dunder positivt ;) ja, iaf top 5 i sämsta texter jag läst. inget bra i den. menar bara att man lägger inte upp ngt som är såhär fruktansvärt dåligt. skiter i om du gör detta på skoj, för de är såna som du som inte vet hiphop. såna som du som förstör den...?!!! jag satsar inte heller på skivkontrakt eller få bästa på whoa. men lägger man upp ngt så vill man få bra feedback. och det kan du inte ens drömma om med detta. sorry. OtK
hip-hop musik kallas det
HAHA! hip-hop? detta är INTE hiphop. inte någonstans.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
Dizzy89 P19
ha ha ha du e kul
berätta för mej vad hip-hop e?
det finns ju 1000 tals olika stilar i rap musik,,, så varför får man inte göra något för man tycker det e kul,,,?
alltså man får inte ha skoj, man måste jobba på låtarna i en månad, å sitta å träna på flow hela dagarna, å skriva det bästa texterna,, då e man hip-hop? ha ha
|